  • 1. Data: 2020-11-30 11:10:16
    Temat: Filtr paliwa do diesla - jaki?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jakiej marki polecacie filtry paliwa do diesla common rail?
    Rozpiętość cenowa jest od 50 do 210 zł.
    Miałem niedawno najtańszy filtr Kamoka i prawdopodobnie to on narobił mi
    problemów z pompą.
    Jacek

  • 2. Data: 2020-11-30 11:41:24
    Temat: Re: Filtr paliwa do diesla - jaki?
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2020 10:10, Jacek wrote:
> [...]
    > Rozpiętość cenowa jest od 50 do 210 zł.
    > Miałem niedawno najtańszy filtr Kamoka i prawdopodobnie to on narobił mi

    To w takim razie polecam omijac najtansze ;) Policz ile kosztowala
    naprawa pompy i wtedy dobierz cenowo filtr.

  • 3. Data: 2020-11-30 18:27:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.11.2020 o 11:10, Jacek pisze:
> [...]
    > Rozpiętość cenowa jest od 50 do 210 zł.
    > Miałem niedawno najtańszy filtr Kamoka i prawdopodobnie to on narobił mi
    wyklucz prawdopodobnie, będziesz wiedział czy warto kupować droższy

    ToMasz

  • 4. Data: 2020-11-30 20:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Jakiej marki polecacie filtry paliwa do diesla common rail?
    > Rozpiętość cenowa jest od 50 do 210 zł.
    > Miałem niedawno najtańszy filtr Kamoka i prawdopodobnie to on
    > narobił mi problemów z pompą.

    Ja zakładam fiatowskie do fiata.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 5. Data: 2020-12-01 01:40:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja zakładam fiatowskie do fiata.

    co ile wymieniasz?
    ja na moje oko w najstarszym wymieniłem filtr paliwa 0 razy (u mnie
    12lat a łącznie 16) a w drugim młodszym to 0 razy.
    ;)

  • 6. Data: 2020-12-01 06:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > co ile wymieniasz?
    > ja na moje oko w najstarszym wymieniłem filtr paliwa 0 razy (u mnie
    > 12lat a łącznie 16) a w drugim młodszym to 0 razy.
    > ;)

    co 2-3 wymiany oleju czyli co 60-100tys km.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 7. Data: 2020-12-01 08:40:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Droższy nie zawsze znaczy lepszy i dotyczy to nie tylko filtrów.
    Dlatego pytam, jakie marki polecacie?
    Filtron będzie ok, a może Purflux?
    Jacek

  • 8. Data: 2020-12-01 10:29:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/12/2020 07:40, Jacek wrote:
    > Droższy nie zawsze znaczy lepszy i dotyczy to nie tylko filtrów.
    > Dlatego pytam, jakie marki polecacie?
    > Filtron będzie ok, a może Purflux?
    > Jacek

    Musisz odpowiedz sobie na jedno zasadnicze pytanie. Ile kosztowala cie
    oszczednosc przy zakupie najtanszego, ktory jak podejrzewasz uszkodzil
    ci pompe.

    Najtanszy, ktory kupiles kosztowal 50pln, najdrozszy to pewnie oryginal,
    kosztuje 210pln. Zaoszedziles na filtrach 160pln. Ile kosztowala cie
    naprawa/wymiana pompy pomijajac strate czasu i ew. przestoj?
    Majac te dane policz co ci sie bardziej oplaca pamietajac, ze tanie
    rzeczy sa dla bogatych ludzi.

  • 9. Data: 2020-12-01 13:25:49
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 30.11.2020 o 11:10, Jacek pisze:
    > Jakiej marki polecacie filtry paliwa do diesla common rail?

    MANN
    Ale do mojego auta to komplet 3 filtrów (oleju,paliwa,powietrza)
    kosztuje ~100 zł więc nie łaszę się na jakieś dzikie oszczędności rzędu
    20-30 zł i mam święty spokój.

  • 10. Data: 2020-12-01 16:48:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > co 2-3 wymiany oleju czyli co 60-100tys km.

    ale coś się działo, że wymieniasz czy idziesz za rekomendacją instrukcji
    obsługi?