  • 21. Data: 2020-03-13 20:59:57
    Temat: Re: Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Dziwne, ja od razu pomyślałem, że chodzi o te progi.

    Ze co? Ze jak sprzedał auto to wtedy powiedział kupujacemu ze naprawiał
    progi pianka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 22. Data: 2020-03-13 22:01:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ze co? Ze jak sprzedał auto to wtedy powiedział kupujacemu ze naprawiał
    > progi pianka?

    To na pewno bardziej zaskoczyło kupującego niż fakt przesiadki.
    (Niezależnie od tego czy powiedział przed sprzedażą czy po)

  • 23. Data: 2020-03-13 22:12:21
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 22:01, cef pisze:

    > To na pewno bardziej zaskoczyło kupującego niż fakt przesiadki.
    > (Niezależnie od tego czy powiedział przed sprzedażą czy po)

    Nie no bez jaj, powiedziałem zanim kupił :)
    Dziwił się że w ogóle o tym mówię, bo tak nawet by tego nie sprawdził.

    --
    --- xyz

  • 24. Data: 2020-03-14 05:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Nie no bez jaj, powiedziałem zanim kupił :)
    > Dziwił się że w ogóle o tym mówię, bo tak nawet by tego nie
    > sprawdził.

    ach, teraz rozumeim :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."