  • 1. Data: 2013-08-26 15:55:28
    Temat: Forum Hondy ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy jest jakieś form Hondy?
    Znalazłem tylko forum Civica i Accorda (w sumie dziwne, że dwa oddzielne).
    Reszta to jakieś martwiaki.

    Jakie jest (chyba jakieś jest?) najpopularniejsze?

  • 2. Data: 2013-08-26 18:02:42
    Temat: Re: Forum Hondy ?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Jakie jest (chyba jakieś jest?) najpopularniejsze?

    A które znalazłeś ? :)
    WOJO

  • 3. Data: 2013-08-27 13:49:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 Aug 2013 18:02:42 +0200, w <kvfu6r$eq5$1@node1.news.atman.pl>, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> napisał(-a):

    > A które znalazłeś ? :)

    civicforum, a drugie miało Forum Hondy Accord czy jakoś tak :).

  • 4. Data: 2013-08-27 14:05:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > civicforum, a drugie miało Forum Hondy Accord czy jakoś tak :).

    To przejrzyj jeszcze serwisówki do konkretnego modelu i masz całą potrzebną
    wiedzę. :)
    WOJO