  • 1. Data: 2013-03-08 14:48:20
    Temat: Fotki w Androidzie
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Jak zmusić ten system do zapisywania zrobionych fotek i filmów na karcie
    pamięci?

  • 2. Data: 2013-03-08 16:09:10
    Temat: Re: Fotki w Androidzie
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:
    > Jak zmusić ten system do zapisywania zrobionych fotek i filmów na karcie
    > pamięci?

    PRzeciez zapisuje :) Tam, gdzie uzna, ze to jest karta pamieci (czyli
    defaultowo w pamieci wewnetrznej)

  • 3. Data: 2013-03-08 16:16:36
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    > Jak zmusić ten system do zapisywania zrobionych fotek i filmów na karcie
    > pamięci?

    aparat -> ustawienia -> domyślna pamięć

  • 4. Data: 2013-03-08 16:34:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-08 16:16, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > aparat -> ustawienia -> domyślna pamięć

    Niestety nie mam takiej opcji. Ani na Andku 2.2 ani na 4.0... Oczywiście
    są to dwa różne urządzenia, telefon i tablet.

  • 5. Data: 2013-03-08 16:34:55
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-08 16:09, Mr. Misio pisze:

    > PRzeciez zapisuje :) Tam, gdzie uzna, ze to jest karta pamieci (czyli
    > defaultowo w pamieci wewnetrznej)

    Dlaczego ja użytkownik nie mogę mieć wpływu na to gdzie aparat ma
    zapisywać fotki?? Przecież taką możliwość ma nawet bez systemowy Samsung!..

  • 6. Data: 2013-03-08 17:13:44
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Dlaczego ja użytkownik nie mogę mieć wpływu na to gdzie aparat ma
    > zapisywać fotki?? Przecież taką możliwość ma nawet bez systemowy Samsung!..

    Bo trend jest taki, ze nie wlasciciel a producent wie lepiej.

  • 7. Data: 2013-03-08 17:53:30
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Niestety nie mam takiej opcji. Ani na Andku 2.2 ani na 4.0... Oczywiście
    > są to dwa różne urządzenia, telefon i tablet.

    Zdradź kto jest ich producentem.

  • 8. Data: 2013-03-08 19:53:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 17:13:44 +0100, Mr. Misio napisał(a):
> [...]

    Ale chybanie kazdy.

    > Bo trend jest taki, ze nie wlasciciel a producent wie lepiej.

    I nie tylko w telefonach.

    J.

  • 9. Data: 2013-03-09 10:12:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    > Jak zmusić ten system do zapisywania zrobionych fotek i filmów na karcie
    > pamięci?

    nie system tylko aplikacje aparatu

    jezeli producent twojego telefonu faktycznie wykastrowal owa aplikacje
    z tej funkcjonalnosci (i nie masz mozliwosci wyboru tej sciezki w menu
    aplikacji) to uzyj innej, nie polece jakiej bo wersje systemu i rodzaj
    telefonu trzymasz w tajemnicy

  • 10. Data: 2013-03-10 09:41:47
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-08 17:53, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

    > Zdradź kto jest ich producentem.

    System firmy Google z USA;-) , ale problem mogę uznać już za niebyły.
    Wystarczyło wejść w opcje ogólne, i zaznaczyć "na karcie sd" preferowane
    miejsce instalacji programów. Android sam utworzył folder na karcie i
    tam lokuje fotki z aparatu.