  • 1. Data: 2013-03-08 09:37:37
    Temat: Jaki tel - prosba o rade
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    Mam abo i mozliwosc wybrania tel. za 1 pln.
    Niestety lista nie jest oszalamiajaca (tel. do max 1200 pln +/- 200 pln z
    listy mojego opiekuna telekomunikacyjnego :-) ale moze cos doradzicie.
    Tel wykorzystuje glownie do dzwonienia, na tel. chcialbym tez od czasu do
    czasu obejrzec strony www i sciagnac/sprawdzic poczte.

    Co warto brac?
    HTC DESIRE X, DESIRE S, RADAR, SENSATION
    SONY EXPERIA S LUB P
    SAMSUNG GALAXY MINI III
    LG P970 SWIFT BLACK
    NOKIA C7-00
    SAMSUNG GALAXY SII, S PLUS
    SONY XPERIA ARC

    Najbardziej sklaniam sie do sII ale moze to zly trop?

  • 2. Data: 2013-03-08 15:08:29
    Temat: Re: Jaki tel - prosba o rade
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-08 09:37, Fandi pisze:
> [...]
    > SAMSUNG GALAXY SII, S PLUS
    > SONY XPERIA ARC
    >
    > Najbardziej sklaniam sie do sII ale moze to zly trop

    Co za pytanie - jasne że Nokia.. Z daleka od wyrobów z dalekiego wschodu
    i Androida. Niestety solidna kiedyś firma Sony dzisiaj jest tyle samo
    warta co np. LG..

  • 3. Data: 2013-03-08 16:08:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Co za pytanie - jasne że Nokia.. Z daleka od wyrobów z dalekiego wschodu
    > i Androida. Niestety solidna kiedyś firma Sony dzisiaj jest tyle samo
    > warta co np. LG..

    ja tam chyba wolalbym miec LG... Kilka lat temu mialem dotykowego LG
    (nie bylo jeszcze androida chyba na swiecie znaczy w komorkac). I w
    porownaniu do tego jaki teraz dostalem soniaka ze zbrandzlowanym
    androidem, to powiem tyle - moj LG z dawien dawna, co kosztowal w
    cenniku 600 zlotych bil funkcjonalnoscia na glowe ta xperie drozsza
    cennikowo o polowe.

    To co mialo dzialac - dzialalo wysmienicie. W porownaniu do xperii.

    Wiec przepros LG :) za porownanie do sony.

  • 4. Data: 2013-03-08 16:42:25
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-08 16:08, Mr. Misio pisze:

> [...]
    >
    > To co mialo dzialac - dzialalo wysmienicie. W porownaniu do xperii.
    >
    > Wiec przepros LG :) za porownanie do sony.

    Ani mi się śni! Po moich doświadczeniach z Gold Starem (poprzednia nazwa
    LG) ani myslę za cos przepraszać. A co do dawnej jakości firmy Sony, to
    dość powiedzieć że ich kamerę mam już chyba ze 30 lat.. Kupowana jeszcze
    w Pewexie. I nie byłoby to może nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt że
    przeleżała nieomal rok na łące. W serwisie po tej przygodzie był
    wymieniony tylko jeden mały element za parę zł.

  • 5. Data: 2013-03-08 18:02:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Fandi" <J...@w...pl> wrote in message
    > Co warto brac?
    > HTC DESIRE X, DESIRE S, RADAR, SENSATION
    > SONY EXPERIA S LUB P
    > SAMSUNG GALAXY MINI III
    > LG P970 SWIFT BLACK
    > NOKIA C7-00
    > SAMSUNG GALAXY SII, S PLUS
    > SONY XPERIA ARC
    > Najbardziej sklaniam sie do sII ale moze to zly trop?

    z tej listy zdecydowanie s2

  • 6. Data: 2013-03-08 20:11:13
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    > z tej listy zdecydowanie s2

    Teraz mam nokie e50 - uzywam jej tylko dla gps. Rozmowy ok ale korzystane z
    netu na tym tel. to srednia wygoda.
    Stad wlasnie zapatrywania na inne komorki.
    Czy jak wybiore SII to ten android jest jakos "upgradowalny"?

  • 7. Data: 2013-03-08 20:51:17
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Fandi" napisał:

    > Teraz mam nokie e50 - uzywam jej tylko dla gps

    E50 i GPS? Jesteś masochistą?

  • 8. Data: 2013-03-08 21:32:05
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-08 20:51, Tomek pisze:

    > E50 i GPS? Jesteś masochistą?

    z e51 zjezdzilem pol Europy - da sie :)

  • 9. Data: 2013-03-08 22:38:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Fandi napisał:

    > Teraz mam nokie e50

    No to Ci wspolczuje przesiadki na smartfon z androidem :)

    Dla mnie to trauma.

    No ale nie zabraniam ;)

  • 10. Data: 2013-03-09 11:55:51
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "AL" napisał:

    > z e51 zjezdzilem pol Europy - da sie :)

    E51 była zdecydowanie szybsza od e50. Nie ta liga.