  • 1. Data: 2012-08-15 04:15:02
    Temat: Fotografowanie węży
    Od: Slon <z...@g...com>

    Przykladanie oka do celownika stwarza wieksze niebezpieczenstwo.
    "Cyfrak" bylby duzo lepszy.
    Szacun dla fotografa.
    http://www.youtube.com/watch?v=JYiJDQDINoY&feature=r
    elated

    Slon

  • 2. Data: 2012-08-18 19:51:25
    Temat: Re: Fotografowanie węży
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):

    > Przykladanie oka do celownika stwarza wieksze niebezpieczenstwo.
> [...]

    Fotograf ma Eosa 50E, ja mialem wczesniejszy A2-E swietnie w nim dzialal
    eye-focus kierowany galka oczna, nawet w okularach. Trzeba bylo go
    zaprogramowac kilka razy do wlasnych oczu, o czym niektorzy zapominali
    narzekali na dzialanie tej niesamowicie sprawnej opcji.
    StaM

  • 3. Data: 2012-08-18 21:46:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-18 17:51:25 +0000, "StaM" <k...@g...pl> said:

    > Trzeba bylo go
    > zaprogramowac kilka razy do wlasnych oczu, o czym niektorzy zapominali
    > narzekali na dzialanie tej niesamowicie sprawnej opcji.

    Jeżeli nie miałeś okazji używać 3-ki, to żałuj. Tu dopiero eye control
    pokazał pazury.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-21 08:16:12
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-18 21:46, JA pisze:
    > Jeżeli nie miałeś okazji używać 3-ki, to żałuj. Tu dopiero eye control
    > pokazał pazury.

    Ciekawe czemu zarzucono tę technologię.
    Ja miałem to właśnie w tej 50tce ale działo to średnio raczej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info