  • 1. Data: 2010-04-21 17:29:58
    Temat: Fotohobby.pl - Portal dla milosnikow fotografii
    Od: "Fotohobby_pl" <i...@f...pl>

    Witam serdecznie
    Portal Fotohobby.pl to baza wiedzy skupiajaca najciekawsze artykuly i porady
    o fotografii.
    W portalu zamieszczane sa równiez informacje o najnowszych konkursach,
    wystawach, ksiazkach i czasopismach o tematyce fotografii.
    Fotohobby.pl to rowniez zbior tematycznie podzielonych galerii
    fotograficznych.
    W ramach kategorii Portfolio dnia prezentujemy codziennie jedno ciekawe
    portfolio znanego lub mniej znanego fotografa.
    Serdecznie zapraszamy
    Fotohobby.pl

  • 2. Data: 2010-04-21 19:37:12
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Fotohobby_pl" <i...@f...pl> wrote:

    > Portal Fotohobby.pl to baza wiedzy skupiajaca najciekawsze artykuly i
    > porady o fotografii.

    W zależności od której strony patrzeć na zawartość szklanki można
    powiedzieć, że witryna albo mocno startuje i zapowiada się obiecująco,
    albo że dość wtórnie, szablonowo i być może właśnie osiąga swoje
    apogeum. :)

    Przyjmując ten pierwszy wariant zwrócę uwagę na irytująco
    przekombinowany wewnętrzny engine = irytujące łamanie naturalnych
    przyzwyczajeń przeglądarkowych oraz równie irytujące zadławienia w
    trakcie ładowania niektórych stron - już po załadowaniu oprawy strony,
    a przed załadowaniem jej indywidualnej treści.

    Dość męcząca może być również totalna anonimowość. Kilka lat
    temu pod tym samym lub bardzo podobnym adresem istniała znacznie
    ciekawsza witryna (póki co), maksymalnie indywidualistyczna i będąca
    osobistą twórczością jednego autora, znanego jak najbardziej z imienia
    i nazwiska. ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2010-04-21 20:09:44
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Fotohobby_pl pisze:
    > Serdecznie zapraszamy
    > Fotohobby.pl

    Ja powiem tak: ktoś zebrał RSS różnych stron, wrzuca artykuły w jednym
    miejscu i tyle. I SUPER!!! Mi by się nie chciało ;-) . W każdym razie
    wstępnie ląduje w moim czytniku, choć nie ukrywam, że najbardziej mnie
    przyciąga cykl "Portfolio dnia" - jest zróżnicowanie (przyroda, moda,
    akt, krajobraz, dla każdego coś miłego). Mariusz mówi o starcie witryny,
    ale pierwsze posty datowane są dość dawno, więc bym nie przesadzał.
    Strona techniczna mnie jakoś bardzo nie rusza, anonimowość także, choć
    wolałbym zwracać się do autora per Stachu :-) . Jak dla mnie całkiem
    dobry kawałek sieci. Tak trzymać.

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 4. Data: 2010-04-21 20:44:02
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "maniooo (z domu)" <m...@g...com> wrote:

    > Ja powiem tak: ktoś zebrał RSS różnych stron, wrzuca artykuły w jednym
    > miejscu i tyle. I SUPER!!! Mi by się nie chciało ;-)
    [...]

    Ale zawsze można lepiej, tym bardziej, że w tym przypadku lepiej = prościej.

    Np. czy nie irytujące jest to, że po wybraniu artykułu z listy
    aktualnych tekstów na podstawie załączonej zajawki musimy następnie
    kliknąć i odczekać aż otworzy się specjalna strona... z tą samą zajawką
    jako całą treścią!? A dopiero tam jest bezpośredni link do artykułu?

    Mniej znaczy lepiej. :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 5. Data: 2010-04-21 21:23:36
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Np. czy nie irytujące jest to,

    Że banner zajmuje pół strony !!!
    Co to jest ? portal prezentujący banner czy portal prezentujący ciekawe
    rzeczy z dziedziny fotografii ?
    Normalnie krew mnie zalewa jak widzę takie marnotrawstwo przestrzeni.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 6. Data: 2010-04-21 21:26:32
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hqnqcs$ju3$1@news.onet.pl>,
    EMPI nabazgrał:

    > Że banner zajmuje pół strony !!!
    > Co to jest ? portal prezentujący banner czy portal prezentujący ciekawe
    > rzeczy z dziedziny fotografii ?
    > Normalnie krew mnie zalewa jak widzę takie marnotrawstwo przestrzeni.

    Ich przestrzeń, ich wybór co dla nich ważniejsze...

  • 7. Data: 2010-04-21 21:55:12
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Ich przestrzeń, ich wybór co dla nich ważniejsze...

    Serio ? a ja myślałem, że oni tę stronę zrobili dla nas a nie dla siebie.

    EMPI

  • 8. Data: 2010-04-22 05:21:58
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    maniooo (z domu) rzecze:

    > Ja powiem tak: ktoś zebrał RSS różnych stron, wrzuca artykuły w jednym
    > miejscu i tyle. I SUPER!!! Mi by się nie chciało ;-) . W każdym razie

    A propos zbierania RSSów warto poczytać:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,paserski;skrypt;do;zara
    biania;i;jego;bardzo;fajni;nabywcy,40496.html

    Nie, żebym akurat im to zarzucał :-) To tylko tak a propos :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 9. Data: 2010-04-22 07:24:31
    Od: maniooo <m...@g...com>

    > e banner zajmuje p strony !!!
    > Co to jest ? portal prezentuj cy banner czy portal prezentuj cy ciekawe
    > rzeczy z dziedziny fotografii  ?

    Jaki banner? Może top masz na myśli? Na komórce to oglądasz?

    --
    Pozdrawiam,

    Marian

  • 10. Data: 2010-04-22 07:28:29
    Od: maniooo <m...@g...com>

> [...]
    > kliknąć i odczekać aż otworzy się specjalna strona... z tą samą zajawką
    > jako całą treścią!? A dopiero tam jest bezpośredni link do artykułu?

    Mnie to akurat specjalnie nie irytuje. Z czytnika RSS jestem
    przekierowywany bezpośrednio do konkretnego artykułu, więc nic nie
    muszę klikać. Ale masz rację, można to zmienić.

    --
    Pozdrawiam,

    Marian