  • 1. Data: 2010-04-21 21:34:13
    Temat: Jest wreszcie nowy Samyang
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.optyczne.pl//189.1-Test_obiektywu-Samyang
    _14_mm_f_2.8_ED_AS_IF_UMC_Wstęp.html

    Ja spasuję. Już nie chodzi o dystorsję (zdecydowanie mogłaby być mniejsza,
    przecież to stałe 14mm), ale o cenę. Przy 800 zł to miało sens, ale 1150? Za
    100 zł więcej na allegro chodzą Tokiny 12-24 w idealnym stanie.

  • 2. Data: 2010-04-21 22:16:35
    Temat: Re: Jest wreszcie nowy Samyang
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Może się czepiam, ale Tokina to chyba crop...

  • 3. Data: 2010-04-21 22:23:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-21 23:34:13 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > ale 1150? Za
    > 100 zł więcej na allegro chodzą Tokiny 12-24 w idealnym stanie.

    I światło 4.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam