  • 1. Data: 2013-01-07 17:25:52
    Temat: Fotoszop za darmo. Legalnie.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,13157
    805,Adobe_daje_za_darmo_Photoshopa_i_inne_programy_z
    _2005.html
    https://www.adobe.com/cfusion/entitlement/index.cfm?
    pid=4485850&e=cs2_downloads
    (strona adobe chwilowo leży, widocznie wszyscy się rzucili)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2013-01-08 00:20:02
    Temat: Re: Fotoszop za darmo. Ale uĹźywanie nielegalne.
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    pid=4485850&e=cs2_downloads
    > (strona adobe chwilowo leży, widocznie wszyscy się rzucili)

    za dobreprogramy.pl :

    "Aktualizacja, 01.01.2013 17:50
    W związku z tym, że do tej pory nie udało nam się potwierdzić żadnej z
    opcji dotyczących licencji, proszę Czytelników o założenie jednak opcji
    najbezpieczniejszej, czyli że powyższe programy dostępne są jedynie dla
    już posiadających licencję, którzy stracili możliwość aktywacji. Tym
    samym przepraszam za zamieszanie.

    Aktualizacja, 01.01.2013 22:40
    Sprawa została już wyjaśniona na forum Adobe przez Dova Issaacsa (post
    6), który jednoznacznie określił, że pomimo ogólnej dostępności klucza
    (wszyscy użytkownicy mają dostęp do tych samych kluczy licencyjnych) i
    plików instalacyjnych, uprawnieni do instalacji są jedynie dotychczasowi
    posiadacze licencji na wymienione wyżej programy. "

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 3. Data: 2013-01-08 01:58:13
    Temat: Re: Fotoszop za darmo. Legalnie.
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-07 17:25, Waldek Godel pisze:

> [...]
    pid=4485850&e=cs2_downloads
    > (strona adobe chwilowo leży, widocznie wszyscy się rzucili)

    W tym kraju za darmo to nawet po pysku nie dostaniesz.

  • 4. Data: 2013-01-08 08:41:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 01:58, Dawid pisze:

    > W tym kraju za darmo to nawet po pysku nie dostaniesz.

    Ale gdybyś tylko przekroczył Odrę, albo Bug czy inną Jeleśnię, to nagle
    strona adobe wstałaby, a darmowa licencja objęłaby wszystkie wersje
    łącznie z tymi z przyszłego roku.

    Zdania zaczynające się od ''w tym kraju to nawet...'' zaczynają u mnie
    wywoływać odruch wymiotny i zespół stereotypów co do wypowiadającego.

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 5. Data: 2013-01-08 09:54:32
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 08:41, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    >
    > Zdania zaczynające się od ''w tym kraju to nawet...'' zaczynają u mnie
    > wywoływać odruch wymiotny i zespół stereotypów co do wypowiadającego.

    To odpowiedz Jasiu, dlaczego za odrą na obiektywy Nikona i aparaciki
    dają 2 lata gwarancji, a u nas 1 rok?
    Dlaczego grzejniki do domu kupiłem za 50% naszej ceny, dlaczego,
    dlaczego itd?
    Dlaczego za taką samą robotę, tam dostanę 2 lub nawet 3 razy więcej?
    Słoń co do Ciebie ma chyba rację.

  • 6. Data: 2013-01-08 10:02:08
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > dają 2 lata gwarancji, a u nas 1 rok?

    Większy rynek, większa konkurencja, presja konsumenta skuteczniejsza.

    > Dlaczego za taką samą robotę, tam dostanę 2 lub nawet 3 razy więcej?

    Większy kapitał na rynku.

    To tak w skrócie dużym bo i "tam" powoli zaczyna się robić nieciekawie. Np
    we Francji.

  • 7. Data: 2013-01-08 10:09:07
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:02, quent pisze:

> [...]
    >
    > Większy kapitał na rynku.
    >
    > To tak w skrócie dużym bo i "tam" powoli zaczyna się robić nieciekawie.

    No , ale prasa i tv donosi, że to u nas najlepsza gospodarka i kryzysu
    niet. Janko też chwali, to o so chodzi?

  • 8. Data: 2013-01-08 10:11:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 09:54, Dawid pisze:
    > To odpowiedz Jasiu, dlaczego za odrą na obiektywy Nikona i aparaciki
    > dają 2 lata gwarancji, a u nas 1 rok?

    Skąd nagle Nikon? Narzekałeś w kontekście Adobe Photoshop CS2 :)

    > Słoń co do Ciebie ma chyba rację.

    A ja co do Ciebie i nie chyba.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 9. Data: 2013-01-08 10:20:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No , ale prasa i tv donosi, że to u nas najlepsza gospodarka

    A tego to nie wiem co tam donoszą nasze media...

  • 10. Data: 2013-01-08 10:21:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:09, Dawid pisze:
    > No , ale prasa i tv donosi, że to u nas najlepsza gospodarka i kryzysu
    > niet.

    Prasa i tv już od wielu lat nastawiona jest na target idiotów i pewnie
    dlatego wciąż jest tak często przytaczana :)

    > Janko też chwali, to o so chodzi?

    O, to jest jakiś inny Janko? Daj linka, pośmiejemy się :)

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,