  • 1. Data: 2013-01-06 10:32:14
    Temat: Zdjęcia Słonia
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Mija kolejna rocznica śmierci Slonia. Naszło mnie by po raz kolejny
    obejrzeć jego zdjęcia z Tatr. Jakiś czas temu widniały pod adresem:
    http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    gdzieś się przeniosła, czy pozostały tylko wspomnienia, tak jak po ich
    autorze?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2013-01-06 13:47:56
    Temat: Re: Zdjęcia Słonia
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 4:32:14 AM UTC-5, osiek wrote:
> [...]
    >
    > http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    >
    > gdzieś się przeniosła, czy pozostały tylko wspomnienia, tak jak po ich

    Nie zrobiles zrzutki na album?

    Slon

  • 3. Data: 2013-01-06 15:44:42
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    >
    > http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    >
    > gdzieś się przeniosła, czy pozostały tylko wspomnienia, tak jak po ich

    Dzieki mnie, pamiec i wspomnienia o autorze, nie zaginely do tej pory.

    Slon

  • 4. Data: 2013-01-06 16:08:20
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 06 Jan 2013 10:32:14 +0100, osiek wrote:
> [...]
    > http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    > gdzieś się przeniosła, czy pozostały tylko wspomnienia, tak jak po ich

    Gdziestam w swiecie są jeszcze grupowe albumy. Znajac zycie, Kuba pewnie
    cos wystawi z okazji WOSPa na allegro, a gdyby nie, to mozesz --
    przeczytawszy sygnaturke -- uderzyc na priv.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2013-01-06 17:19:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 10:32, osiek pisze:
> [...]
    > http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    > gdzieś się przeniosła, czy pozostały tylko wspomnienia, tak jak po ich

    Pewno dałoby się to wszystko znaleźć tu czy tam... Ale przykład dowodzi,
    że niestety wiele po nas nie zostanie, żeby nie powiedzieć - nic.
    Dlatego śmieszne trochę są te wszystkie żale o nietrwałości nośników
    itp. problemy, gdy podstawowym problemem jest brak widza, nawet jeśli
    dzieło jest dobre.

    --
    pozdrawia Adam
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni

  • 6. Data: 2013-01-06 17:25:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 15:44, Slon pisze:
    > Dzieki mnie, pamiec i wspomnienia o autorze, nie zaginely do tej pory.

    Rzekłbym raczej, że dzięki tobie nie ginie ważna myśl, która blednie,
    gdy człowiek nieco nabierze dystansu do świata: myśl mówiąca, iż nie
    znasz dnia, ni godziny, gdy trafisz na debila...
    Dziękuję ci za ten hamulec procesu wyparcia :)
    No, naświetl nas tu teraz genialną ripostą. Może nie tak od razu, strać
    trochę czasu na bezowocną próbę zrozumienia tych kilku słów :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zbankrutujmy w końcu wszyscy i weźmy się do roboty/

  • 7. Data: 2013-01-06 18:02:55
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 11:25:46 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Rzekłbym raczej, że dzięki tobie nie ginie ważna myśl, która blednie,
    >
    > gdy człowiek nieco nabierze dystansu do świata: myśl mówiąca, iż nie
    >
    > znasz dnia, ni godziny, gdy trafisz na debila...

    Rzeczywiscie musi byc ta mysl wazna, skoro blednie,
    "gdy człowiek nieco nabierze dystansu do świata: myśl mówiąca, iż nie
    znasz dnia, ni godziny, gdy trafisz na debila..."

    Juz od dawna wiem, ze trafilem wlasnie na debila w twojej postaci
    i potrafie cie zawsze sprowokowac, zebys potwierdzil moja spostrzegawczosc.

    > Dziękuję ci za ten hamulec procesu wyparcia :)

    Nie musisz dziekowac, robie to calkiem bezinteresownie,
    zeby coraz wiecej ludzi dostrzeglo ze jestes debilem.

    > No, naświetl nas tu teraz genialną ripostą.

    Was jankow muzykantow ciezko przekonac do prawdy.
    Jestescie stadem lemingow i moherow z wypranymi mozgami.
    Macie tylko wybor midzy "syfem a tryplem",
    dokladnie tak samo, jak miedzy "kaczorem a donaldem".

    Może nie tak od razu, strać

    > trochę czasu na bezowocną próbę zrozumienia tych kilku słów :)

    Do ciebie, zrozumienie nie dociera nawet po wieloletnim uswiadamianiu.
    Jestes idiota na miare kraju jankow muzykantow.

    Slon

  • 8. Data: 2013-01-06 18:57:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:

    > Dzieki mnie, pamiec i wspomnienia o autorze, nie zaginely do tej pory.

    ty raczej tytłasz jego pamięć w gównie.

    Ponieważ teraz jego nick kojarzy się z twoimi pierdami.

    nie wysilaj sie odpowiadać...

  • 9. Data: 2013-01-06 19:12:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-06 17:25, Janko Muzykant pisze:
    > Rzekłbym raczej, że dzięki tobie nie ginie ważna myśl, która blednie,
    > gdy człowiek nieco nabierze dystansu do świata: myśl mówiąca, iż nie
    > znasz dnia, ni godziny, gdy trafisz na debila...

    Po dłuższej przerwie niekorzystania z grup news wszedłem na
    pl.rec.foto.cyfrowa i aż zdębiałem widząc posty Slonia. Sprawdziłem, czy
    przypadkiem ktoś nie wyciągnął z czeluści starych postów, ale nie,
    poziom wypowiedzi i data nie pozostawiła wątpliwości. Kiedyś grzecznie
    poprosiłem obecnego Slonia, żeby albo zmienił nicka, albo trochę
    temperował swoje wypowiedzi z uwagi na szanowaną tu osobę o tym samym
    nicku, która już odeszła. Nic nie pomogło.
    Nie zauważyłem do tej pory żadnej merytorycznej odpowiedzi z jego
    strony, ale przyznam się, że nie czytałem wielu.
    Proponuję mimo wszystko na ignorowanie tego osobnika niż na wdawanie
    się na utarczki z nim.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 10. Data: 2013-01-06 19:19:57
    Od: Czornyj <i...@a...com.pl>

> [...]
    > No, naświetl nas tu teraz genialną ripostą. Może nie tak od razu, strać
    > trochę czasu na bezowocną próbę zrozumienia tych kilku słów :)

    Muszę przyznać, że jestem pełen podziwu dla bezprecedensowej dawki optymizmu,
    głębokiego humanizmu i bezkrytycznej wiary w człowieka zawartej w powyższej
    wypowiedzi ;)

    "Dnia, ni godziny", "debila" - dobre sobie. Ciężko przez sekundę nie natknąć się na
    niezliczone zastępy indywiduów podobnego autoramentu, a pieszczotliwe określanie ich
    mianem debili (tj. lekko upośledzonych umysłowo) to niebywale łagodny eufemizm :D