  • 1. Data: 2018-06-29 18:23:30
    Temat: Francja 80 km/h
    Od: p...@g...com

    https://m.bankier.pl/wiadomosc/Francja-rzad-ogranicz
    yl-predkosc-na-drogach-lokalnych-do-80-km-h-4130837.
    html

    Jakby ktoś się wybierał na wakacje ...

  • 2. Data: 2018-06-29 19:05:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    We Francji za razace naruszenie prawa drogowego policjant moze orzec przepadek
    pojazdu na skarb ichniego panstwa. Decyzja jest w zasadzie ostateczna chociaz
    teoretycznie mozna sie odwolac.

  • 3. Data: 2018-06-29 19:31:09
    Temat: Re: Francja 80 km/h
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    robia co moga zeby zagonic ludzi na platne...
    subtelne.....
    dodatkowo ale tego nie wiem na bank, doyebali akcyz na oo, w zwiazku z czym
    teraz diesel jest tam najdrozszy na swiecie.
    wala we wlasne firmy bo francuskie diesle byly najlepsze.
    ale wkrotce byly....

  • 4. Data: 2018-07-02 11:50:34
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > We Francji za razace naruszenie prawa drogowego policjant moze orzec przepadek
    pojazdu na skarb ichniego panstwa. Decyzja jest w zasadzie ostateczna chociaz
    teoretycznie mozna sie odwolac.

    No co ty, zwykły policjant na ulicy podejmuje taką decyzję i żaden sąd
    nie musi tego przyklepać?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-07-02 12:36:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-07-02 o 11:50, Miroo pisze:

    > No co ty, zwykły policjant na ulicy podejmuje taką decyzję i żaden sąd
    > nie musi tego przyklepać?

    Jest demokracja, konstytucja, UE. Może się odwołać do Timermansa.

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2018-07-02 14:11:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak, zwykly ichni policjant rekwiruje pojazd. Oczywiscie ze mozna sie odwolac. Z
    filmu Przepraszam czy tu bija. Milicjant do Belusa ze moze zlozyc skarge. A kto
    bedzie czytal skarge pyta Belus. Ja odpowiada milicjant. To pan dyktuje mowi Belus.
    Niedawna sytuacja ze strony na ktorej mozna napisac opinie projektora epson. Ramka do
    wpisania opini i przykladowy tekst w stylu " projektor ktorej firmy uwazasz za
    najlepszy i dlaczego jest to epson".

  • 7. Data: 2018-07-02 14:32:28
    Od: p...@g...com

    ten przepis dotyczy raczej sytuacji kiedy ktos uparcie ignoruje mandaty po czym
    bezczelnie pojawia sie aby spedzic urlop na Lazurowym Wybrzezu :-) wtedy jesli nie
    jestes w stanie wybulic tych paru tysi EUR na miejscu zabieraja auto az zmadrzejesz
    :-)

    https://www.dziennikwschodni.pl/kraj-swiat/sprzedali
    -samochod-juz-rok-temu-musza-placic-za-nie-swoje-man
    daty-z-holandii,n,1000221878.html

    tutaj co prawda Holandia ale gdyby policjant sie uparl to kazdy sad przyznalby mu
    racje bo pacjent ewidentnie nie rokuje :-)

  • 8. Data: 2018-07-02 15:40:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > We Francji za razace naruszenie prawa drogowego policjant moze orzec przepadek
    pojazdu na skarb ichniego panstwa. Decyzja jest w zasadzie ostateczna chociaz
    teoretycznie mozna sie odwolac.

    UWAGA! Podciągać nogawki do góry, żeby nie zamokły od wody, którą
    Kogutek leje!!! :)

  • 9. Data: 2018-07-02 16:16:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lepiej ci msciwy wiejski chamie?

  • 10. Data: 2018-07-03 02:58:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 14:32, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > tutaj co prawda Holandia ale gdyby policjant sie uparl to kazdy sad przyznalby mu
    racje bo pacjent ewidentnie nie rokuje :-)

    To jest akurat o mentalności urzędniczej. Urzędnik nie szuka sprawcy
    tylko usiłuje obarczyć winą właściciela bo go ma a papierach. A frajerzy
    wierzą, że to rejestrowanie jest w ich interesie.