  • 1. Data: 2010-09-08 16:01:54
    Temat: FreecoNet - proszę o rozwianie wątpliwości
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jutro powinna przyjść przesyłka z telefonem VoIP. Ciągle szukam
    operatora, zastanawiam się nad FreecoNet, ale wciąż mam kilka pytań.
    1) Nie ma żadnych kruczków ani ukrytych kosztów? Regulamin przeczytałem
    i wydaje się jasny i przejrzysty. Umowa na czas nieokreślony i mogę ją
    zerwać w każdym momencie ryzykując najwyżej kwotą na koncie u operatora.
    Umowa zostaje zerwana gdy wyczerpię te środki i nie wpłacę nowych. Kasę
    wpłacam zwykłym przelewem na to konto i to tylko i wyłącznie jego
    zawartość jest używana do rozliczeń z operatorem. Dobrze mi się wydaje?
    2) Skoro FreecoNet i Tlenofon to teraz jedno (fuzja) to skąd taka
    różnica w cennikach podanych na stronie jednego i drugiego operatora?
    Zwłaszcza koszt utrzymania numeru (Tlenofon to aż 6,1 zł, FreeConet
    kilka razy mniej).
    3) Jak w praktyce sprawdza się ta usług "TeleArena".
    4) Nie rozumiem jednej kwestii w cenniku FreeConet. Pytam o cenę
    połączenia np. do USA. Informuje mnie, że najtaniej przez Crowley:
    0.03zł - 6.04zł. Co oznacza ta druga część, sześć złotych i cztery grosze?

  • 2. Data: 2010-09-08 19:17:52
    Temat: Re: FreecoNet - proszę o rozwianie wątpliwości
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > 2) Skoro FreecoNet i Tlenofon to teraz jedno (fuzja) to skąd taka
    > różnica w cennikach podanych na stronie jednego i drugiego operatora?

    a skad roznica pomiedzy era, taktak i heja ?

    > 4) Nie rozumiem jednej kwestii w cenniku FreeConet. Pytam o cenę
    > połączenia np. do USA. Informuje mnie, że najtaniej przez Crowley:
    > 0.03zł - 6.04zł. Co oznacza ta druga część, sześć złotych i cztery grosze?

    moze to jakies terytoria zamorskie ?

  • 3. Data: 2010-09-08 22:37:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > moze to jakies terytoria zamorskie ?

    Tudziez NGN (numeracja niegeograficzna).
    Np. z Tlenofonu do Francji na stacjonarny standardowo jest 7 gr, natomiast
    dzwoniac na numer voip France Telecom z tamtejszego "Liveboxa" placimy
    3,71zl/min.

    Pozdrawiam
    SDD