  • 11. Data: 2018-12-18 20:32:01
    Temat: Re: Freemium
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 17 Dec 2018 09:12:10 +0100, Chris <x...@x...com> wrote:

    >Właśnie się przedłużyło konto #freemium do 18 stycznia 2019 ale co
    >ciekawe jest też drugi opis że twoje konto jest ważne do 17 grudnia
    >2018. Ważne że działa :)

    Miałem tak samo miesiąc temu. Niby się przedłużyło do 14 grudnia, ale
    w aplkacji na telefonie była data 14.11. W tym miesiącu przyszedł SMS
    o pakietach #mini.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2018-12-19 17:41:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 5c165731$0$489$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie też cały czas działa. Nie pamiętam kiedy odnawiałem,
    > ale podejrzewam, że uderzy nagle i niespodziewanie :)

    Na jednym (od wielu miesięcy, może od kwietnia br. mam tam cały grosz)
    odnawia się bezproblemowo, ale na innym (tam mam nietknięte 5 pln, ale
    telefon rzadko jest włączany) odnowili przed kilkoma dniami #F tak, że
    mam teraz: 0 minut, 0 SMSów i 0 MB -- choć przed odnową były komplety.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2018-12-21 00:28:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.12.2018 o 17:03, J.F. pisze:

    > Jak to jest z F ?
    >
    > Niby wycofali sie dawno temu, ale pakiet ciagle dzialal.
    > Pakiet co pol roku wymagal odnowienia ...
    > a teraz jakos nic nie poinformowali, pakiet nie dziala,
    > konto sie nadal nazwa "Na karte #Freemium" ...
    > czeski film :-)
    >
    > J.

    Pakiet odnowiony ale minut, smsów i megabitów ni ma.

  • 14. Data: 2018-12-22 18:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Pakiet odnowiony ale minut, smsów i megabitów ni ma.

    W jakim sensie odnowiony ?

    U mnie "pakiet #FREMIUM wazny do 20 grudnia 2018 00:00".
    I czeski film.
    SMS zadneggo nie bylo, albo sie zapodzial ...

    A gdzies tam opcja jest "deaktywuj pakiet Freemium" ... i co wtedy
    zostanie ?

    J.

  • 15. Data: 2018-12-27 08:43:45
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-22 o 18:19, J.F. pisze:
    > A gdzies tam opcja jest "deaktywuj pakiet Freemium" ... i co wtedy
    > zostanie ?

    To samo za 3 zł miesięcznie ale wyżej za 9 zł.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 16. Data: 2018-12-31 01:08:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" q01vr5$j8g$...@n...news.atman.pl

    > To samo za 3 zł miesięcznie ale wyżej za 9 zł.

    Ale do kiedy ważność umeru?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2019-01-02 08:17:36
    Od: Chris <x...@x...com>

    > "Chris" q01vr5$j8g$...@n...news.atman.pl

    > Ale do kiedy ważność umeru?

    Rok

  • 18. Data: 2019-01-02 08:18:39
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-02 o 08:17, Chris pisze:
> [...]

    Moje na razie jest ważne do 19 grudnia 2019