  • 1. Data: 2018-12-10 20:17:53
    Temat: Konto Ważne Rok w Orange - pytania
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    Okazało się, że usługa "Konto Ważne Rok" w Orange na Kartę
    nadal funkcjonuje.
    Różnica w stosunku do tego jak to działało wcześniej polega
    na tym, że od 1 sierpnia 2017 po doładowaniu przedłużeniu
    na rok ulegają tylko środki na koncie głównym, natomiast bonusy
    są ważne tylko w okresie, którego długość jest podana w tabeli,
    czyli bez przedłużenia.
    Oczywiście jest to znaczne pogorszenie warunków, ale sprawa
    nie jest jasna.
    Na przykład wg tabeli doładowanie w wysokości 50 zł daje bonus
    25 GB i ważność bonusu przez 93 dni.
    Pytanie: czy, a jeśli tak to jaka kwota z tych 25 zł zapisywane jest
    na koncie głównym i ile za to jest GB (bez tych bonusowych)?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 2. Data: 2018-12-10 21:41:32
    Temat: Re: Konto Ważne Rok w Orange - pytania
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 20:17, Zośka pisze:
> [...]
    > Pytanie: czy, a jeśli tak to jaka kwota z tych 25 zł zapisywane jest
    > na koncie głównym i ile za to jest GB (bez tych bonusowych)?

    mam zapasowego neta na orange free - z kontem rok ważnym. Pewnego razu
    zapomniałem doładowac konto i netu nie bylo, ale jak doładowałem konto
    to wszystko wróciło, łącznie z gigabajtami zaoszczędzonymi w poprzednim
    okresie.

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2018-12-10 21:50:08
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    doładowac konto
    > i netu nie bylo, ale jak doładowałem konto to wszystko wróciło, łącznie z

    Dzięki.
    Czyżby więc "Orange Free" obowiązywały inne przepisy niż "Orange na kartę"?
    Czy można zmienić "Orange na kartę" na "Orange Free"?
    Te pytania kieruję do obecnych użytkowników.
    Problem z szukaniem w Internecie w tym wypadku polega na tym, że przepisy
    się zmieniały, a często pokazują się starsze informacje, albo, co jest jeszcze
    gorsze,
    w ogóle bez daty kiedy zostały ogłoszone.

    Bardzo liczę na pomoc ze strony tych, ktorzy są w temacie na bieżąco.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 4. Data: 2018-12-11 08:47:23
    Od: Zośka <x...@a...pl>

> [...]

    doładowac konto
    > i netu nie bylo, ale jak doładowałem konto to wszystko wróciło, łącznie z

    Czy "pewnego razu" to bylo przed 1 sierpnia 2017 r. czy po ?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 5. Data: 2018-12-11 11:39:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Bardzo liczę na pomoc ze strony tych, ktorzy są w temacie na bieżąco.
    Pisałem Ci wcześniej, o korzystniejszych ofertach orange. Nie chcesz -
    Twoja sprawa. Ja korzystam od lat. najlepszą ofertą było 1410 giga.
    wykorzystałem mniej niż połowę. gdyby się dało przedłużyć, nawet
    doładowaniami za 50 zł - przedłużyłbym. (byłoby ok 17zł na m-c, z czego
    połowa złotówek do odzyskania w smsach premium) W tej chwili "bijemy
    się" nie tyle o cenę transferu danych, a o to jak długo po uruchomieniu
    promocji będzie można korzystać z transferu. Stąd wnoszę że orange tak
    pozmieniało regulaminy, żeby czas na transfer danych był taki jak w
    ofercie i ani dnia dłużej.

    reasumując: kup legalną, na fakturę (VAT) kartę z internetem na pół roku
    za pośrednictwem allegro, albo idź do salonu orange po internet, daj się
    golić jak owca, ale nie pytaj czy mogą golić mniej.

    ToMasz

  • 6. Data: 2018-12-12 14:35:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zośka" <x...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > w ogóle bez daty kiedy zostały ogłoszone.
    >
    > Bardzo liczę na pomoc ze strony tych, ktorzy są w temacie na bieżąco.

    Mam Orange Free na Kartę i nie wiem co to miałoby być Orange na kartę.

    Co do szukania w internecie to warto sobie założyć konto na orange.pl
    w nowym ich serwisie - czyli konto założyć z użyciem adresu e-mail.
    Ja do tej pory używałem nieświadomie starej ich wersji serwisu, którego
    nie aktualizowali od lat - logowałem się przy użyciu numeru usługi/nicka.
    W nowym serwisie będziesz miał nowe cenniki, regulaminy i "pomoc".

    Dodatkowo polecam czat online z konsultantem - bardzo rzeczowa
    babka się czasem trafi o imieniu Karolina, z którą łatwo się można dogadać.

  • 7. Data: 2018-12-12 16:06:57
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    > Mam Orange Free na Kartę i nie wiem co to miałoby być Orange na kartę.

    Nazwa "Orange na kartę" widnieje zarówno na opakowaniu całości
    jak i na samej karcie, z której wyłamałam SIM.
    Nigdzie nie ma nazwy "Orange Free". Znam tę nazwę z przeszłości
    i teraz z Internetu.

    Konto na Mój Orange mam i mogę się logować, ale odnośnie kart
    prepaid jest tam tylko możliwość doładowania. Żadnych informacji
    odnośnie "Konta Ważnego Rok".

    > Dodatkowo polecam czat online z konsultantem - bardzo rzeczowa
    > babka się czasem trafi o imieniu Karolina, z którą łatwo się można dogadać.
    Wszystko zależy na kogo się trafi. Ja kiedyś spróbowałam w innej sprawie
    i facet bardzo mało wiedział. Do tego nie miał dostępu do moich danych.

    Podstawowe pytania:
    1) czy, a jeśli tak, to kiedy, korzystałeś z "Konta Ważnego Rok" i czy bonusy
    Ci przepadały po upływie czasu z tabeli, czyli nie przedłużały się na rok?
    2) ile z doładowania przechodziło do konta głównego, a ile na bonusy?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 8. Data: 2018-12-12 17:00:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.12.2018 16:06, Zośka pisze:

> [...]
    > Ci przepadały po upływie czasu z tabeli, czyli nie przedłużały się na rok?
    > 2) ile z doładowania przechodziło do konta głównego, a ile na bonusy?

    Mam kartę Orange One. Wystarczy wysłać SMS "start" na nr 8002,
    by ważność karty uległa przedłużeniu na 365 dni i tak to trwa
    od kilku lat. Jak jest z bonusami, to nie wiem, gdyż telefon
    w którym jest ta karta, służy tylko do odbierania telefonów
    i okazjonalnego dzwonienia. Doładowuję ją zwykle raz w roku
    sumą 5-10 zł.

  • 9. Data: 2018-12-12 17:43:08
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    Użytkownik "Zośka" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nazwa "Orange na kartę" widnieje zarówno na opakowaniu całości
    > jak i na samej karcie, z której wyłamałam SIM.
    > Nigdzie nie ma nazwy "Orange Free". Znam tę nazwę z przeszłości
    > i teraz z Internetu.

    Wysłałam kod polecenia *124*# i dostałam odpowiedź, że moja oferta to Orange Free.
    Dowiedziałam się również, że cała kwota doładowania jest zapisywana na koncie
    głównym, a bonusy są tylko do Internetu.
    W moim przypadku, gdy chodzi mi właściwie wyłącznie o internet, te przedłużane na rok
    kwoty z konta głównego dają w przypadku transferu: około 100MB za 10 zł, czyli za
    około
    1 godzinę surfowania po Internecie.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 10. Data: 2018-12-12 19:39:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-12 o 17:06, Zośka pisze:
    > Konto na Mój Orange mam i mogę się logować, ale odnośnie kart
    > prepaid jest tam tylko możliwość doładowania. Żadnych informacji
    > odnośnie "Konta Ważnego Rok".

    Pewnie przyda Ci się ten numer telefonu do Orange. Zadzwoń i niech Ci
    powiedzą co i jak.

    animka