  • 1. Data: 2009-01-05 12:38:15
    Temat: Fuji 6500FD fotocela
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Witam.
    Mam starą ruską lampę, chciałbym ją wykorzystać do współpracy z Fuji
    6500FD. Może ktoś wypraktykował, czy do tego aparatu wystarczy prosta
    fotocela na 1 błysk?

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 2. Data: 2009-01-05 12:52:43
    Temat: Re: Fuji 6500FD fotocela
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Mam starą ruską lampę, chciałbym ją wykorzystać do współpracy z Fuji
    > 6500FD. Może ktoś wypraktykował, czy do tego aparatu wystarczy prosta
    > fotocela na 1 błysk?

    Raczej (chyba) niestety nie.

    Polecam lekture:
    http://www.cyberfoto.pl/studio-fotograficzne/88401-s
    tudyjna-fotocela-dla-fuji-s6500fd.htm

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-01-05 13:02:40
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Vituniu pisze:

    > Raczej (chyba) niestety nie.
    >
    > Polecam lekture:
    > http://www.cyberfoto.pl/studio-fotograficzne/88401-s
    tudyjna-fotocela-dla-fuji-s6500fd.htm

    Dzięki serdeczne, jest tam fajny link dotyczący tematu:
    http://ws.ps.pl/szymwal/

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>