  • 1. Data: 2013-01-14 09:52:58
    Temat: Fuji X100s
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Musze przyznać, że to co czytam i oglądam nt. tego nowego fuji jest b.
    interesujące.
    Czyżby w końcu pojawił się aparat idealny? ;-))

    Jak Wam się podoba nowy/stary sposób ostrzenia manualnego?
    http://www.youtube.com/watch?v=C0tNlfFcgQ0

    Ja w każdym razie wciąż czekam aż na rynku pojawi się bezlusterkowiec apsc
    na którego nie żal mi będzie wywalić 3-4kzl a ten ma chyba wszystko na czym
    mi zależy - w pełni manualne sterowanie przysłoną, czasem, korektą... jasną
    stałkę... szybko ostrzy... no świetna jakość zdjęć na wysokim ISO :-)

    Pozdr.

  • 2. Data: 2013-01-14 10:12:46
    Temat: Re: Fuji X100s
    Od: spaceman <s...@i...ccc>

    On 2013-01-14 08:52:58 +0000, quent said:

> [...]
    > wszystko na czym mi zależy - w pełni manualne sterowanie przysłoną,
    > czasem, korektą... jasną stałkę... szybko ostrzy... no świetna jakość

    Moj znajomy go ma i sobie chwali. Widzialem testowe zdjecia i byly na
    prawde bardzo ladne. Ja jednak wole lustra.

    pozdrawiam
    S.

  • 3. Data: 2013-01-14 10:25:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    On 2013-01-14 08:52:58 +0000, quent said:
    > Moj znajomy go ma i sobie chwali. Widzialem testowe zdjecia i byly na
    > prawde bardzo ladne. Ja jednak wole lustra.

    Ja się z lustra przesiadam właśnie.
    Za duże to.
    Aparat używam najbardziej intensywnie gdy podróżuję i zawsze jakoś wtedy
    lustro zostawiałem w domu ;-)