  • 1. Data: 2013-01-10 19:02:37
    Temat: Obiektyw do mirrorlessa
    Od: atm <...@v...pl>

    Do ktorego mirrorlessa zoom sklada sie jak w kompakcie?
    Mam wrazenie, ze jakis czas temu widzialem taka konstrukcje.

  • 2. Data: 2013-01-10 19:23:58
    Temat: Re: Obiektyw do mirrorlessa
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 10 Sty, 19:02, atm <_...@v...pl> wrote:
    > Do ktorego mirrorlessa zoom sklada sie jak w kompakcie?
    > Mam wrazenie, ze jakis czas temu widzialem taka konstrukcje.

    O ile mnie pamięć nie myli to do Panasonica GX-1 (Panasonic G X Vario
    PZ 14-42mm/F3.5-5.6) i Sony Nex 6 (Sony E 16-50 mm f/3.5-5.6 PZ OSS).

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 3. Data: 2013-01-10 19:25:20
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    atm napisał:
    > Do ktorego mirrorlessa zoom sklada sie jak w kompakcie?
    > Mam wrazenie, ze jakis czas temu widzialem taka konstrukcje.

    Są dwa typy konstrukcji (oba dla systemu u4/3):

    Olympus - obiektyw jest składany, ale nadal ma normalne sterowanie
    zoom-em

    Panasonic - obiektywy z serii X (power-zoom), mają sterowanie wajchą,
    ale są za to o wiele mniejsze (pewnie o te ci chodzi).

    m.

  • 4. Data: 2013-01-10 20:14:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-10 19:25, Mikolaj Machowski wrote:

> [...]
    >
    > Panasonic - obiektywy z serii X (power-zoom), mają sterowanie wajchą,
    > ale są za to o wiele mniejsze (pewnie o te ci chodzi).

    Dzieki za odpowiedzi, zalezy mi na tym zeby aparat byl kompaktowy po
    wylaczeniu. Musze jeszcze przejrzec testy tych konstrukcji czy nie
    odstaja jakosciowo od klasycznych rozwiazan.