  • 1. Data: 2009-07-22 18:30:00
    Temat: GA-EP45-DS5 i P4
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    Witam.
    Czy ktoś posiada płytę GA-EP45-DS5 i w nim procesor P4 ? A dokładnie 541 ;)
    W specyfikacji jest napisane, że go nie obsługuje, ale może... Na stronie
    Gigabyte piszą, że ze względu na VRD 11.1 nie obsługuje płyta tego procka

    --
    grittz
    suhotnik

  • 2. Data: 2009-07-22 20:19:23
    Temat: Re: GA-EP45-DS5 i P4
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    suhotnik pisze:
> [...]
    > Gigabyte piszą, że ze względu na VRD 11.1 nie obsługuje płyta tego procka

    A kto by kupowal taka plyte do takiego starego procka? :)

  • 3. Data: 2009-07-22 20:22:13
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    Grzegorz Prędki" <"klark[USUN wrote:

    > A kto by kupowal taka plyte do takiego starego procka? :)

    Kupiłem płytę a procek mi został :P

    --
    grittz
    suhotnik

  • 4. Data: 2009-07-22 20:35:27
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    suhotnik pisze:

    > Kupiłem płytę a procek mi został :P

    Nie sadze zby ktos oprocz producenta testowal takie dziwne polaczenie :)

  • 5. Data: 2009-07-22 22:36:03
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > W specyfikacji jest napisane, że go nie obsługuje, ale może... Na stronie
    > Gigabyte piszą, że ze względu na VRD 11.1 nie obsługuje płyta tego procka

    Tani celeron 430 czy E1400 będzie go bił na głowę więc bez sensu pchać go do
    tej płyty. P4 to grzejnik i szkoda prądu. To jak pakować silnik od skody 105
    do karoserii porshe.

  • 6. Data: 2009-07-23 07:34:02
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    Doxent wrote:

    > Tani celeron 430 czy E1400 będzie go bił na głowę więc bez sensu
    > pchać go do tej płyty. P4 to grzejnik i szkoda prądu. To jak pakować
    > silnik od skody 105 do karoserii porshe.

    Dlatego kupuję E5200 :)

    --
    grittz
    suhotnik

  • 7. Data: 2009-07-23 10:32:37
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    suhotnik wrote:

    > Dlatego kupuję E5200 :)

    E5200 to grzejnik w porównaniu z nowym E6300.

    miab

  • 8. Data: 2009-07-23 13:47:44
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 23-07-2009 o 12:32 miab napisał na pl.comp.pecet:

    > E5200 to grzejnik w porównaniu z nowym E6300.

    Przecież ten E6300 to jakiś lekko podrasowany Wolfdale, więc jak
    może być chłodniejszy?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 9. Data: 2009-07-23 14:43:44
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Wiesław wrote:

    > Przecież ten E6300 to jakiś lekko podrasowany Wolfdale, więc jak
    > może być chłodniejszy?

    Jest, zaczyna od +10, a E5200 od +20 stopni.
    Wchodzi na 3,5 GHz bez ruszania napiecia a w E5200
    trzeba troche podciagnąć.
    Widocznie przez pół roku udoskonanlili technologię.

    miab

  • 10. Data: 2009-07-23 14:48:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    miab pisze:

    > E5200 to grzejnik w porównaniu z nowym E6300.

    Akurat, TDP maja takie samo.