  • 1. Data: 2013-03-13 12:52:22
    Temat: GSM Router z funkcja telefonu
    Od: Marcin L <"xxxl kropka marcin"@gmail.com>

    Witam,

    Czy cos takiego w ogole istnieje?

    Potrzebuje transmisji danych 2/3G wiec uzywam routera, ale moja karta SIM
    posiada tez wlaczone uslugi glosowe i mozna jej uzywac w zwyklym telefonie
    komorkowym.

    Wiem, ze mozna ja wlozyc do byle komorki z, np. Andoridem, i rozsiac
    Internet za pomoca hot-spota WiFi, ale u mnie potrzeba zwyklego routera -
    pudelka, ktore dziala tez w sieci kablowej Ethernet, ma normalne zasilanie z
    sieci, pracuje bezobslugowo i wstaje 'samo z siebie' po zaniku i
    przywroceniu zasilania. A! I nie jest atrakcyjne dla "osob postronnych" :-)

    Poniewaz sa router z VoIP do ktorych mozna podlaczyc zwykly aparat
    telefoniczny to czy istnieja takie urzadzenia wykorzystujace bezposrednio
    Voice GSM?

    Pozdrawiam, marcin.

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

  • 2. Data: 2013-03-14 11:59:49
    Temat: Re: GSM Router z funkcja telefonu
    Od: a...@p...pl

    On 13 Mar 2013 11:52:22 GMT, Marcin L <"xxxl kropka marcin"@gmail.com>
    wrote:

> [...]
    >
    >Poniewaz sa router z VoIP do ktorych mozna podlaczyc zwykly aparat
    >telefoniczny to czy istnieja takie urzadzenia wykorzystujace bezposrednio

    rok temu mialem w lapkach router 3G Huawei B970 (z Plusa) i oprocz
    bycia routerem 3G z wifi/lan mial tez port POTS (czyli gniazdko pod
    analogowy tefon) i mozna bylo w taki sposob dzwonic.

    Inni pewnie wiele innych modeli zapodadza.

    --
    ThinkXtra