  • 1. Data: 2013-03-13 13:47:21
    Temat: Modulacja wody sygnałem akustycznym :)
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-h
    appens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

    c.

  • 2. Data: 2013-03-13 14:20:55
    Temat: Re: Modulacja wody sygnałem akustycznym :)
    Od: bylyUBEK <k...@p...com>

    W dniu 2013-03-13 13:47, Cezar pisze:
    > http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-h
    appens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

    > c.

    Nie wiem czy ty zauwazyles ale ten wezyk z ktorego wydobywa sie woda
    kiwa sie i dlatego taki efekt.

  • 3. Data: 2013-03-17 10:15:21
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "Cezar" <c...@t...pl.invalid> wrote in message
    > http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-h
    appens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

    Czy przypadkiem rejestracja filmu nie jest prowadzona z prędkością 24 klatki na
    sekundę?

  • 4. Data: 2013-03-20 11:56:37
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-03-17 10:15, PcmOl pisze:
    > "Cezar" <c...@t...pl.invalid> wrote in message
    appens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

    > Czy przypadkiem rejestracja filmu nie jest prowadzona z prędkością 24
    > klatki na sekundę?

    Jest napisane: "Set up your camera and switch it to 24 fps."
    Wykorzystany efekt stroboskopowy. Fajny pomysł z tą wodą. Rozbawiło mnie
    wsysanie przez rurkę wody z ziemi, na przekór sile ciążenia :)

    --
    Michał