  • 1. Data: 2006-05-29 13:23:19
    Temat: GTS - 29.05
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Witam,

    ktos moze wie co sie dzis dzieje na szkielecie GTS? Z Lodzi do Warszawy
    idzie przez Gdansk i Szczecin, straty sa duze, ciezko nawet otwiera sie
    onet.pl (do Krakowa tez idzie przez Gdansk i Szczecin), zagranica tez
    kiepsko...

    piotrek

  • 2. Data: 2006-05-29 13:29:29
    Temat: Re: GTS - 29.05
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Szanowni Klienci,

    W chwili obecnej moga wystepowac problemy z routingiem w naszej sieci
    oraz dostepem do uslug hostingowych. Przewidywany czas usuniecia awarii
    - godzina 15:30.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodnosci
    GTS Energis

    W.

  • 3. Data: 2006-05-29 13:42:41
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wlochaty" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W chwili obecnej moga wystepowac problemy z routingiem w naszej sieci
    > oraz dostepem do uslug hostingowych. Przewidywany czas usuniecia awarii

    o.k. dzieki, ten komunikat pojawil sie na stronie www.gts.pl dopiero przed
    chwila... a poza tym jest wlasnie 15.40 i nic sie nie zmienilo :)

  • 4. Data: 2006-05-29 13:49:54
    Od: "Mateusz Pluta" <m...@w...gmail.com>

    Piotr wrote:
> [...]
    >>

    > o.k. dzieki, ten komunikat pojawil sie na stronie www.gts.pl dopiero
    > przed chwila... a poza tym jest wlasnie 15.40 i nic sie nie zmienilo

    Schodzą na psy ostatnio, mieliśmy kilkanaście awarii w ciągu ostatniego
    miesiąca - przerwy po 10-15 minut.
    Sytuacji kiedy pingi były po kilkaset ms po kilkagodzin już nie liczę.
    Rejon północnej polski

    Pozdrawiam, Mateusz

  • 5. Data: 2006-05-29 14:42:13
    Od: VoMi7 <v...@n...cpr.altanet.pl>

    Mateusz Pluta wrote:

> [...]
    > miesiąca - przerwy po 10-15 minut.
    > Sytuacji kiedy pingi były po kilkaset ms po kilkagodzin już nie liczę.

    Gdańsk leży nadal ale jest komunikat na stronie:

    Cytuje:

    <START>

    Duze czasy w rejonie Gdansk, Szczecin, Lodz

    Szanowni Klienci,

    W chwili obecnej moga wystepowac utrudnienia w postaci zwiekszonych
    czasow odopowiedzi do rejonow Gdansk, Szczecin, Lodz. Przewidywany czas
    usuniecia awarii - godzina 17:00.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodnosci
    GTS Energis

    </START>

    Widać ze pisali w pośpiechu literówki ;-)))

    Pozdrawiam

    VoMi7 z Gdańsk łączący sie z prędkością 3kB/s :P

  • 6. Data: 2006-05-29 14:54:27
    Od: "vik" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Widać ze pisali w pośpiechu literówki ;-)))
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > VoMi7 z Gdańsk łączący sie z prędkością 3kB/s :P

    no dobra mi nie przeszkadzaja te czasy tylko niech oddadza mi brakujace 6
    mbit :P

    Pzdr
    Vik

  • 7. Data: 2006-05-29 15:26:25
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Piotr wrote:
> [...]
    > idzie przez Gdansk i Szczecin, straty sa duze, ciezko nawet otwiera sie
    > onet.pl (do Krakowa tez idzie przez Gdansk i Szczecin), zagranica tez

    GTS w Częstochowie chodzi ok póki co.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 8. Data: 2006-05-29 15:54:46
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Widać ze pisali w pośpiechu literówki ;-)))
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > VoMi7 z Gdańsk łączący sie z prędkością 3kB/s :P

    A moja firma w porę przeszła do limesa, polecam ich handlowca
    d...@l...com.pl, konkretny gość. Hej

  • 9. Data: 2006-05-29 18:26:17
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Darek napisał(a):

    > A moja firma w porę przeszła do limesa, polecam ich handlowca
    > d...@l...com.pl, konkretny gość. Hej

    czyli siebie samego ?