  • 1. Data: 2006-05-29 05:35:07
    Temat: Po co jest pl.internet.komunikaty?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Po co jest pl.internet.komunikaty?

    Nie ma nic na temat przeciążenia szkieletu, awarii na węzłach.

    Mam wrażenie, że tam są publikowane tylko niektóre awarie, żeby można było
    innym wciskać, że żadnej awarii nie było.

    Wczoraj w Żarach znowu DSL wyciągały 20% prędkości. Infolinia techniczna TP
    potwierdziła, że mają przeciążone łącza i planują rozbudowę. Kiedy były
    przeciążone w lutym, to informowali o planowanej rozbudowie w maju.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-05-29 06:27:26
    Temat: Re: Po co jest pl.internet.komunikaty?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@l...pl> napisał w wiadomości

    > DSL nie jest łączem z gwarantowaną prędkością - w świetle zawartej
    > umowy nie jest to awaria ;-)

    To oczywiste.
    Przeciążenie szkieletu jednak nie jest sytuacją normalną, jest raczej
    bliższe awarii.

    TPSA nie ma łącz gwarantowanych. Polpak ma gwarancję tylko do Poznania, a
    dalej to sobie nawet może iść zwykłym modemem i warunki są spełnione.

    P.S. Może ktoś jednak ma inne zdanie na temat gwarancji. Otóż pozycje w
    cenniku nie oznaczają "istnienia", jeżeli nikt nie korzysta z tego typu
    usług. W moim cenniku też mogę zamieścić cenę lotu na księżyc.

  • 3. Data: 2006-05-29 06:49:40
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > To oczywiste.
    > Przeciążenie szkieletu jednak nie jest sytuacją normalną, jest raczej
    > bliższe awarii.

    ciekawe kto Ci powiedział to
    ja jednak nie wierze ze ktos kumaty w tp to powiedziała
    poza tym, patrzac na szkielet tp jest o niebo lepszy niz dialogu (ten to
    faktycznie przez 80% dnia jest zapchany, a przynajmniej niektóre połączenia)
    > TPSA nie ma łącz gwarantowanych. Polpak ma gwarancję tylko do Poznania,
    > a dalej to sobie nawet może iść zwykłym modemem i warunki są spełnione.

    podaj mi ISP która daje gwarancje na dostęp do Internetu
    nie znam nikogo takiego
    kazdy daje Ci CIR w jego sieci
    > P.S. Może ktoś jednak ma inne zdanie na temat gwarancji. Otóż pozycje w
    > cenniku nie oznaczają "istnienia", jeżeli nikt nie korzysta z tego typu
    > usług. W moim cenniku też mogę zamieścić cenę lotu na księżyc.

    ale o co Tobie chodzi?
    żaden dostawca nie daje gwarancji (CIR) poza swoją siec
    ja nie mam zadnego DSLa w firmie, ale same symetryki do TP i jest ok,
    zero problemów, zawsze wyciągam maxa..
    tylko ze cena chyba X 6 w porównaniu do DSL 2 Mbit
    sam widzisz na czym oszczedzasz, wiec w czym problem?
    kup symetryk i bedzie ok

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-05-29 07:04:35
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    icek napisał(a):

    > podaj mi ISP która daje gwarancje na dostęp do Internetu
    > nie znam nikogo takiego
    > kazdy daje Ci CIR w jego sieci

    Z tym ze jedni kupują E3 i wciskają w to 50x E1, a inni nie stosują w
    ogóle agregacji ruchu (np. taki ATMAN), sprzedając swoim klientom w
    sumie powiedzmy STM-16 właśnie takie mają wyjścia na świat.
    To subtelna różnica.

    > sam widzisz na czym oszczedzasz, wiec w czym problem?
    > kup symetryk i bedzie ok

    inetnum: 195.205.191.0 - 195.205.191.127
    descr: Color Express Jan Werbinski
    (...)

    Fajny mi DSL :-)))

    --
    ,,,
    (o o)

  • 5. Data: 2006-05-29 07:17:45
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Piotr Suchowski napisał(a):

> [...]
    > ogóle agregacji ruchu (np. taki ATMAN), sprzedając swoim klientom w
    > sumie powiedzmy STM-16 właśnie takie mają wyjścia na świat.
    tak
    ale to jest CIR=MIR
    i tylko nieliczni tak robią

    > inetnum: 195.205.191.0 - 195.205.191.127
    > descr: Color Express Jan Werbinski
    > (...)
    tia..
    ale wiesz jak to jest
    DSL na www ludzie stawiają.. siakies proxy ma korzystac z tego DSLa

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2006-05-29 08:09:57
    Od: Andrzej <a...@l...pl>

    Dnia Mon, 29 May 2006 07:35:07 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
    > przeciążone w lutym, to informowali o planowanej rozbudowie w maju.

    DSL nie jest łączem z gwarantowaną prędkością - w świetle zawartej

    Andrzej.

  • 7. Data: 2006-05-29 08:32:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poza tym, patrzac na szkielet tp jest o niebo lepszy niz dialogu (ten to
    > faktycznie przez 80% dnia jest zapchany, a przynajmniej niektóre

    Rób tak: dzwoń wieczorami na 0800120811 i pytaj dlaczego dowolny ipek z puli
    83.15.174.0 albo 80.55.84.0 osiągają 20% prędkości.
    Podziel się później emocjami.

    > podaj mi ISP która daje gwarancje na dostęp do Internetu
    > nie znam nikogo takiego
    > kazdy daje Ci CIR w jego sieci

    Nie każdy. TPSA nie daje domyślnie CIR w sieci, tylko do najbliższego
    rutera. Inni do styków z innymi operatorami.

    > ale o co Tobie chodzi?
    > żaden dostawca nie daje gwarancji (CIR) poza swoją siec

    Niekiedy daje, ale ma absurdalne ceny. Np Dialog ma w cenniku SLA poza
    Polskę.

> [...]
    > problemów, zawsze wyciągam maxa..
    > tylko ze cena chyba X 6 w porównaniu do DSL 2 Mbit
    > sam widzisz na czym oszczedzasz, wiec w czym problem?

    Mam, ale nieproporcjonalnie drogie są.

  • 8. Data: 2006-05-29 10:07:02
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    wiadomości news:e5ebrh$3db$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Rób tak: dzwoń wieczorami na 0800120811 i pytaj dlaczego dowolny ipek z
    > puli 83.15.174.0 albo 80.55.84.0 osiągają 20% prędkości.

    U mnie DSLe wyciagaja tyle co trzeba 24h/365 okolice Legnicy,
    ale zuywam ich tylko do WWW

  • 9. Data: 2006-05-29 12:05:46
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    Jan Werbiński wrote:

    > Po co jest pl.internet.komunikaty?
    > Nie ma nic na temat przeciążenia szkieletu, awarii na węzłach.
    > Mam wrażenie, że tam są publikowane tylko niektóre awarie, żeby można było
    > innym wciskać, że żadnej awarii nie było.

    Nikt nie ma obowiązku informowania o awariach na pik, chociaż oczywiście to
    bardzo ładnie ze strony tych, którzy to robią. To raczej taka miła zaszłość.

    --
    sh

  • 10. Data: 2006-05-29 12:36:32
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ale o co Tobie chodzi?
    > żaden dostawca nie daje gwarancji (CIR) poza swoją siec

    Jedni daja do routera brzegowego (TP FR) inni po calej swojej sieci...

    Wlochaty