eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS/Energis - support = dezinformacja. › GTS/Energis - support = dezinformacja.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.inds.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: GTS/Energis - support = dezinformacja.
    Date: Mon, 19 Jun 2006 19:26:17 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Milosnikow Internetu INDS - www.inds.pl
    Lines: 43
    Sender: k...@i...admin
    Message-ID: <e76mo2$onf$1@freebsd.inds.pl>
    NNTP-Posting-Host: bu186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: freebsd.inds.pl 1150737986 25327 80.53.204.186 (19 Jun 2006 17:26:26 GMT)
    X-Complaints-To: m...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:77542
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj kolejny raz zaliczyłem pad łącza... Zgłosiłem grzecznie na
    support, po 2-3h oddzwonił pan (niestety nazwiska nie zapisałem)
    informuje mnie, iż były planowane prace, ale system nie wygenerował
    prawidłowo listy klientów którzy mieli zostać poinformowani... I OK, ale
    średnio miły pan dodał, iż prace były we... Wrocławiu... Coś mi się nie
    podobało... Zadzwoniłem do kolegi który ma i GTS i Energis we Wrocławiu
    czy była u niego jakaś przerwa i co? Przerwy nie było...
    Rozmawiałem z innym klientem który też w Częstochowie zaliczył pad i
    jemu powiedziano prawie to samo.... Prawie, gdyż powiedziano o pracach w
    Krakowie...

    To z dzisiaj... Z zeszłego tygodnia awaria trwająca ponad 7h po
    15minutach od padu dzwoni monitoring że nam "zwisła radiolinia" i proszą
    o jej restart... Tylko ja 5 minut wcześniej dowiedziałem się, że leży
    cały węzeł Częstochowa i Zawiercie...

    Oczywiście nikt nie wie kiedy awaria może być usunięta, więcej można
    dowiedzieć się z supportu TKT...


    Podobnie pad 2 tygodnie temu, mnie powiedziano "pad klimy" inny klient
    "uszkodzenie karty" - nawet nie potrafią ustalić wspólnej wersji
    uszkodzania...

    O moich bojach i jakością usług GTS/Energis można sobie poczytać tutaj w
    następujących wątkach:
    "Nowa strona GTS"
    "TKT kolejna porażka"

    Można też poczytać posty "crazy bejbi" i "SoR" o jakości usług
    oferowanych przez GTS/Energis.

    Do listy padów w tym miesiącu mogę sobie dopisać:
    2006/06/19 05:59:08 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Down Peer closed the
    session
    2006/06/19 06:17:12 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Up

    W zeszłym tygodniu rozmawiałem przez telefon z dyrektorem NOC GTS i
    wiem, że ta grupa jest czytana przez nich - chyba tylko pisząc o podłej
    jakości uda się GTS zmusić do prac nad poprawą jakości - bo na dzień
    dzisiejszy Neostrada i DSL tepsiane mają duuuuużo lepszą niezawodność.

    Bardzo, bardzo niezadowolony klient GTS/Energis w węźle Częstochowa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: