  • 1. Data: 2015-04-30 11:55:22
    Temat: T-mobile bawi się w MITM....
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś się orientuje od kiedy t-mobile zaczęło wstrzykiwać pakiety z http 302 found
    location: http://www.t-mobile.pl/blueconnect_kam/id_44
    przy pierwszym połączeniu (tuż po zesrawieniu połączenia po gsm) na
    port 80 tylko dla /? Więcej szczegółów nie mogę podać, bo serwer news
    odrzuca mi posta zawierającego dumpy payloadów pakietów :/

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-04-30 13:29:48
    Temat: Re: T-mobile bawi się w MITM....
    Od: Marek <f...@f...com>

    Teraz może przejdzie, serwer news nie lubi w treści wyrażenia
    "Content-Typx:" (e muszę zamienić na x)

    Od kilku tygodni męczyłem się z pewnym problemem z t-mobile. Mam
    dedykowany APN, stały IP. Wykorzystywane jest to dla serwera apache,
    który udostępnia swoje zasoby. Od kilku tygodni pojawił się dziwny
    problem, w połączeniu do serwera (przy odwołaniach do / lub
    /index.html) wstrzykiwany jest pakiet zawierający:

    --cut here---
    HTTP/1.0 Found.
    Location: http://www.t-mobile.pl/blueconnect_kam/id_44
    Proxy-Connection: close

    The document has moved.
    --cut here----

    Powyższy payload nie ma sensu w kontekście połączenia
    przeglądarka->serwer. Nie wysyła go przeglądarka, ale mimo to dociera
    coś takiego do serwera - wygląda jak typowy MITM. Pakiet pojawia się
    tuż po "oryginalnym" pakiecie z payloadem requestu z przeglądarki do
    serwera:

    GET / HTTP/1.0
    Accept: */*
    Host: xxxxx.pl
    Connection: Keep-Alive

    Przez co do serwera docierają dwa requesty (w tym samym połączeniu):