  • 1. Data: 2006-05-16 14:32:11
    Temat: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Pod koniec marca w ramach kontaktów interpersonalnych z okoliczną
    konkurencją wywiedziałem się że w okolicy działa GTS.
    Ponieważ firma (kablówka na kilkanaście tysięcy gniazd) dla której
    robie to i owo bierze/zamierza brać jakieś przepływności od w/w plus
    jakiegoś VoIPa dałem znać szefowi do Gdańska aby może GTS zamontować i
    tutaj.

    Miał się ktoś zjawić albo przynajmiej zadzwonić pod koniec marca i
    cisza. Po wielokrotnych monitach ze strony szefostwa w końcu ktoś
    raczył wykonać telefon (to było w okolicy 10 maja), obiecał że się
    skontaktuje na początku tego tygodnia (poniedziałek albo wtorek) i....
    cisza.

    Widać tacy poważni operatorzy jak GTS mają gdzieś klienta który bierze
    poniżej STM-1 oraz nie daj Boże mieszka dalej jak 5km od granicy
    administracyjnej któregoś z miast wojewódzkich (preferowana
    warszafka). Ponadto nie ma znaczenia fakt że z tych kilku lokalizacji
    klienta da się w ciągu roku uzbierać nawet i 100Mbps a wspólpraca jest
    raczej długoterminowa.

    --
    Tomasz Kruk
    0601061867

  • 2. Data: 2006-05-16 15:04:49
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

> [...]
    > warszafka). Ponadto nie ma znaczenia fakt że z tych kilku lokalizacji
    > klienta da się w ciągu roku uzbierać nawet i 100Mbps a wspólpraca jest

    Może nie jesteś w zasięgu ich radiolinii dlatego zostałeś olany.

    Mimo to jednak, nawet jeśli nie ma zasięgu, powinno się Ciebie o tym
    powiadomić. Tak przynajmniej nakazuje przyzwoitość.

  • 3. Data: 2006-05-16 15:59:25
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie s? potrzebni
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tue, 16 May 2006 17:04:49 +0200, użyszkodnik "ttt" <t...@n...wp.pl>
    napisał:

    > Może nie jesteś w zasięgu ich radiolinii dlatego zostałeś olany.
    >
    > Mimo to jednak, nawet jeśli nie ma zasięgu, powinno się Ciebie o tym
    > powiadomić. Tak przynajmniej nakazuje przyzwoitość.

    alez dokładnie o to chodzi, jak klient jest za mały to można mu to
    powiedzieć i nikt nie będzie, a przynajmiej nie powinien się z tego
    tytułu obrażać. Przeciąganie sprawy nie służy nikomu i niczemu.

    W tej lokalizacji (Czarne, 16km na wschód od Szczecinka) w której na
    wizje czekam 2 miesiące dobrze idzie współpraca z tepsą która
    dociągnęła 2 polpaki i gotowa jest dociągnąć i trzeci to przecież
    świat się nie zawali i można to ciągnąć dalej bez zawracania sobie
    głowy zmianą operatora.

    --
    Tomek Kruk

  • 4. Data: 2006-05-16 16:21:07
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Tomek Kruk napisał(a):
> [...]
    > poniżej STM-1 oraz nie daj Boże mieszka dalej jak 5km od granicy
    > administracyjnej któregoś z miast wojewódzkich (preferowana

    wg. mnie winny jest wyjątkowo kiepski handlowiec (który poniekąd za taki
    numer powinien zacząć szukać sobie nowej pracy), a nie "polityka
    udupiania swoich własnych potencjalnych klientów", którą próbujesz tu
    przedstawić.

    Ale co ja tam wiem...

    --
    ,,,
    (o o)

  • 5. Data: 2006-05-16 16:41:24
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Piotr Suchowski wrote:

> [...]
    > numer powinien zacząć szukać sobie nowej pracy), a nie "polityka
    > udupiania swoich własnych potencjalnych klientów", którą próbujesz tu

    A ja sądzę, że w tym konkretnym przypadku chodzi o coś zupełnie innego.
    Niestety, jak się coś głupiego palnie (np. zacznie rozmowę z operatorem od
    dupy strony) a dodatkowo nie ma się umiejętności nawigowania w 8 warstwie OSI
    (politycznej) to efekty mogą być dokładnie takie, a pretensje do całego
    świata, tylko nie do siebie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 6. Data: 2006-05-16 19:01:51
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):
> [...]
    > warszafka). Ponadto nie ma znaczenia fakt że z tych kilku lokalizacji
    > klienta da się w ciągu roku uzbierać nawet i 100Mbps a wspólpraca jest

    ja mam tak samo, co napisze o tym na polipie to ktos sie odzywa i obiecuje
    oferte do tygodnia czasu ;)

    i tak srednio co 2 miesiace ...

    --
    Mateusz

  • 7. Data: 2006-05-16 19:18:38
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
> [...]
    > warstwie OSI (politycznej) to efekty mogą być dokładnie takie, a
    > pretensje do całego świata, tylko nie do siebie.

    Może być i tak, tego się nie dowiesz

    --
    ,,,
    (o o)

  • 8. Data: 2006-05-16 19:23:00
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):
> [...]
    > warszafka). Ponadto nie ma znaczenia fakt że z tych kilku lokalizacji
    > klienta da się w ciągu roku uzbierać nawet i 100Mbps a wspólpraca jest

    Ja mam podobne zdaje ale o ATMAN, od czasu jak sie zmienil handlowiec -
    otrzymanie jakiejkolwiek oferty graniczy z cudem.
    I to nie kwestia czy ktos bierze 10, 100, 200 Mb/s - wydaje mi sie ze sa
    handlowcy i handlowcy.

  • 9. Data: 2006-05-16 19:34:50
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 2006-05-16, Sied@r <n...@s...pl> wrote:
    > Ja mam podobne zdaje ale o ATMAN, od czasu jak sie zmienil handlowiec -
    > otrzymanie jakiejkolwiek oferty graniczy z cudem.

    a czy moglbys podeslac namiar na tego nowego handlowca? ;) moze byc na
    priv.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 10. Data: 2006-05-16 19:48:37
    Od: "Tomek S" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > robie to i owo bierze/zamierza brać jakieś przepływności od w/w plus
    > jakiegoś VoIPa dałem znać szefowi do Gdańska aby może GTS zamontować i

    proponuje zadzwonic do biura i porosić o zmiane prowadzacego temat, ..
    to wystarczy na otrzymanie oferty i zamkniecie tematu
    a swoja droga czy chcesz oferte na STM1 czy na marne mega to nieusprawiedliwia
    to postawy handlowca

    pz