  • 1. Data: 2010-08-21 23:24:16
    Temat: [Gdzie] Obudowa uniwersalna plastikowa z panelem - stojąca
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    Witam,

    Czy ktos z Was wie gdzie kupic (1 sztuka, do prototypu) obudowe a'la
    oscyloskop cyfrowy - duza powierzchnia panelu przedniego, mala glebokosc
    obudowy (tak do 10 cm)? Przejrzalem wszystkie znane mi sklepy z
    uniwersalkami i wszedzie jak panel przedni ma, powiedzmy, 300x150mm to
    glebokosc tez w okolicach 300mm :(

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 2. Data: 2010-08-22 16:30:37
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Butek" <e...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > obudowy (tak do 10 cm)? Przejrzalem wszystkie znane mi sklepy z
    > uniwersalkami i wszedzie jak panel przedni ma, powiedzmy, 300x150mm to

    zobacz obudowy HAMMOND TME i MS Elektronik je sprzedawał

    pozdro
    blur

  • 3. Data: 2010-08-22 17:50:58
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-08-22 18:30, blur pisze:

    > zobacz obudowy HAMMOND TME i MS Elektronik je sprzedawał

    Znalazlem cos takiego : http://1599ksgybat.katalog-tme.pl/ , wszystko
    byloby ok gdyby nie to, ze 40zl+VAT to wiecej niz "wkład" :) Znasz może
    coś mniej "firmowego"?

  • 4. Data: 2010-08-22 17:56:20
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-22 19:50, Butek pisze:

    > Znalazlem cos takiego : http://1599ksgybat.katalog-tme.pl/ , wszystko
    > byloby ok gdyby nie to, ze 40zl+VAT to wiecej niz "wkład" :) Znasz może
    > coś mniej "firmowego"?

    A kradex i maszczyk to pies ? TME to tylko posrednik z cenami z kosmosu.

  • 5. Data: 2010-08-22 22:32:20
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-22 19:56 konieczko napisał(a):

    > A kradex i maszczyk to pies ? TME to tylko posrednik z cenami z kosmosu.

    No to się zdecyduj, czy to ma być Hammond czy Kradex. Tych producentów
    dzieli kosmos jeżeli chodzi o jakość obudów. Cena także.

    Ja bym polecał coś ze stajni Bopla. No ale do tego też bez 100-150 zł na
    obudowę nie podchodź.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/