  • 1. Data: 2014-12-07 21:31:12
    Temat: Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Cześć,

    Ostatnio rzuciła mi się w oczy stacja benzynowa w Poznaniu, która
    sprzedaje ON Arktyczny. Nie mogę sobie niestety przypomnieć gdzie to
    było. Czy ktoś może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a
    Arktyczny za 4,95 Czy ktoś kojarzy gdzie to mogło być?

    Tomek

  • 2. Data: 2014-12-07 22:12:47
    Temat: Re: Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 21:31:31 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
> [...]
    > było. Czy ktoś może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a
    > Arktyczny za 4,95 Czy ktoś kojarzy gdzie to mogło być?

    spodziewasz się - 40?

  • 3. Data: 2014-12-07 22:51:01
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Tomasz Stiller wydumał(a) w news:m62deg$uf6$1@dont-email.me :
> [...]
    > było. Czy ktoś może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a
    > Arktyczny za 4,95 Czy ktoś kojarzy gdzie to mogło być?

    Statoil.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-12-07 22:52:03
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-12-07 22:12, k...@g...com pisze:

    > spodziewasz się - 40?

    -32 ?

    http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334074621806/klient-i
    ndywidualny/stacje.html

  • 5. Data: 2014-12-07 23:22:21
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 22:52:04 UTC+1 użytkownik RD napisał:

    > -32 ?
    >
    > http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334074621806/klient-i
    ndywidualny/stacje.html

    gdzie i kiedy ma tyle być?

  • 6. Data: 2014-12-08 00:03:24
    Od: Przemek <p...@g...com>

> [...]
    > było. Czy ktoś może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a
    > Arktyczny za 4,95 Czy ktoś kojarzy gdzie to mogło być?

    Arktyczny to chyba Statoil. Lotos też ma coś w tym stylu, ale nazwy nie pamiętam -
    Dynamic?

  • 7. Data: 2014-12-08 08:20:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Dec 2014 15:03:24 -0800 (PST), Przemek napisał(a):

    > Lotos też ma coś w tym stylu, ale nazwy nie pamiętam - Dynamic?

    "Dykta Plus" ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2014-12-08 10:02:55
    Od: s...@g...com

> [...]
    > było. Czy ktoś może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a
    > Arktyczny za 4,95 Czy ktoś kojarzy gdzie to mogło być?

    Lotos (Dynamic Diesel) http://www.lotos.pl/322/p,174,n,4180/grupa_kapitalow
    a/centrum_prasowe/aktualnosci/paliwa_zimowe_w_oferci
    e_sieci_lotos
    Temperatury poniżej -30st.C nikt się (na razie) nie spodziewa, ale to paliwo nie ma
    biokomponentów. Sam niedawno zdecydowałem się zamienić ON Verva na Dynamic Diesel -
    jestem ciekawy, czy będzie jakaś zauważalna różnica. Po kilku tankowaniach będzie
    można wyciągnąć jakieś wnioski.

  • 9. Data: 2014-12-08 17:32:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Arktyczny to chyba Statoil. Lotos też ma coś w tym stylu, ale nazwy nie
    > pamiętam - Dynamic?

    Tak.
    I to dokładnie jest to samo paliwo, tylko pod inną nazwą.
    Cholernie drogie, zwłaszcza w przypadku Statoil - nie wiem czy własny
    depresator nie wyszedłby taniej niż kupowanie go już w paliwie za +0,50 zł
    za litr (paliwa).

  • 10. Data: 2014-12-08 18:30:22
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 17:32:51 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > Cholernie drogie, zwłaszcza w przypadku Statoil - nie wiem czy własny
    > depresator nie wyszedłby taniej niż kupowanie go już w paliwie za +0,50 zł

    Depresator nie będzie lepszy niż to paliwo. Wlej sobie przy tankowaniu do butelki i
    porównaj klarowność i barwę paliwa arktycznego i zwykłego. Jest różnica widoczna
    gołym okiem, zresztą na YT jest film pokazujący różnicę w niskich temperaturach.
    Z dodatków do paliwa, to ja kupuję co jakiś czas preparat do diesla Shella, tańszy o
    połowę niż STP, czy inne markowe.