  • 1. Data: 2014-12-07 17:22:54
    Temat: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Zielone światło dla ulic Conrada i Kochanowskiego.
    Z Kochanowskiego samochody skręcają w lewo z Conrada w prawo.
    Kto ma pierwszeństwo w miejscu spotkań za mini wysepką?
    Jadący z Kochanowskiego zajmują od razu prawy pas jadąc np. do Orlenu.
    Gdyby nie wysepka niejasności by chyba nie było.

  • 2. Data: 2014-12-07 17:24:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-12-07 o 17:22, t-1 pisze:
> [...]
    > Jadący z Kochanowskiego zajmują od razu prawy pas jadąc np. do Orlenu.
    > Gdyby nie wysepka niejasności by chyba nie było.

    Przepraszam za brak linku:

    https://www.google.pl/maps/@52.2711454,20.933952,103
    m/data=!3m1!1e3?hl=pl

  • 3. Data: 2014-12-07 17:40:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello t-1,

    Sunday, December 7, 2014, 5:24:57 PM, you wrote:

    > Przepraszam za brak linku:

    > https://www.google.pl/maps/@52.2711454,20.933952,103
    m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    Tam są na pasie dla jadących z Conrada ślady poziomego oznakowania
    ,,ustąp pierwszeństwa"....

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-12-07 17:41:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello t-1,

    Sunday, December 7, 2014, 5:24:57 PM, you wrote:

    > Przepraszam za brak linku:

    > https://www.google.pl/maps/@52.2711454,20.933952,103
    m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    Znaki są:
    https://www.google.pl/maps/@52.2710675,20.9335497,3a
    ,75y,155.49h,82.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0I__T56UDvkr
    x3FU6KAQmg!2e0?hl=pl

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-12-07 17:59:06
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-07 17:41, RoMan Mandziejewicz wrote:

    m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    > Znaki są:
    > https://www.google.pl/maps/@52.2710675,20.9335497,3a
    ,75y,155.49h,82.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0I__T56UDvkr
    x3FU6KAQmg!2e0?hl=pl

    No sa, ale ... coz z tego? Na zwyklum skrzyzowaniu gdyby nie bylo tej
    wysepki tez by byly tak samo i pierwszenstwo mialby skrecajacy w prawo.

    Co zmienia ta wysepka wg ciebie? Nadal ja skrecam w prawo a ktos tam w
    lewo. Wiec?

    Dodatkowo skoro sa swiatla i dzialaja to co mialyby te znaki wnosic?
    Nawet uwznajac ja mam zielone on ma zielone to ma mnie z prawej strony wiec?

    --
    mk4

  • 6. Data: 2014-12-07 18:02:16
    Od: <5...@8...180216.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w
    :

    m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    > Znaki są:
    > https://www.google.pl/maps/@52.2710675,20.9335497,3a
    ,75y,155.49h,82.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0I__T56UDvkr
    x3FU6KAQmg!2e0?hl=pl

    Mówisz, że skoro znak A-7 stoi za sygnalizatorem (ale w obrębie tego samego
    skrzyżowania) to sygnalizacja dotyczy wyłącznie przejścia dla pieszych?
    A gdyby był na tym samym słupku? A gdyby sygnalizator był za znakiem A-7,
    jak ten (to samo skrzyżowanie):
    <https://www.google.pl/maps/@52.2710689,20.9329703,3
    a,75y,91.94h,79t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0JGYQtDoixn0RW5
    PY1nvlw!2e0?hl=pl>

    No i dlaczego są pytania na egzaminie na PJ, na których nie ma znaków gdy
    jest działająca sygnalizacja...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2014-12-07 18:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-07 17:41, RoMan Mandziejewicz wrote:

    m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    > Znaki są:
    > https://www.google.pl/maps/@52.2710675,20.9335497,3a
    ,75y,155.49h,82.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0I__T56UDvkr
    x3FU6KAQmg!2e0?hl=pl

    A chwilę wcześniej sygnalizator świetlny, który ma wyższość nad znakami.

    Ogólnie (często tam skręcam w prawo) wydaje mi się, że:

    Na zielonej strzałce ustępuję wszystkim (większość czasu jest tam
    zielona strzałka).

    Jak jest zielone - to moje pierwszeństwo.

    Ogólnie nigdy nie widziałem tam problemów z pierwszeństwem (z wyjątkiem
    sytuacji gdy dwa samochody, na trzech pasach, postanowiły się spotkać
    akurat na prawym;) ale to jeszcze na Conrada.

    W sytuacji o której ty piszesz - zwykle ci skręcający w prawo zajmują
    prawy pas, ci w lewo, lewy i jeszcze jeden zostaje, więc problem trochę
    wydumany;)

    Shrek.

  • 8. Data: 2014-12-07 18:14:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Znaki są:
    > https://www.google.pl/maps/@52.2710675,20.9335497,3a
    ,75y,155.49h,82.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0I__T56UDvkr
    x3FU6KAQmg!2e0?hl=pl

    Jadący na wprost mają identyczny znak.
    Też muszą ustąpić skręcającym?

    https://www.google.pl/maps/@52.2711028,20.9334344,3a
    ,75y,94.39h,78.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1soOl-DAUHwyxfK
    8yDE9Tt8A!2e0?hl=pl

  • 9. Data: 2014-12-07 18:14:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-07 17:41, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]

    akurat na prawym;) ale to jeszcze na Conrada.

    W sytuacji o której ty piszesz - zwykle ci skręcający w prawo zajmują
    prawy pas, ci w lewo lewy, więc problem trochę wydumany;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-12-07 18:18:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-12-07 o 18:12, Shrek pisze:

    > W sytuacji o której ty piszesz - zwykle ci skręcający w prawo zajmują
    > prawy pas, ci w lewo, lewy i jeszcze jeden zostaje, więc problem trochę
    > wydumany;)
    >
    > Shrek.

    Ja na Powstańców Śląskich nie widzę 3 pasów w kolizyjnym miejscu.