  • 1. Data: 2003-03-27 09:38:11
    Temat: Gdzie najlepiej wykupic domene?
    Od: Rafal Jankowski <r...@d...pl>

    Chodzi mi głównie o rejestrację domeny typu costam.com. Na stronie
    http://www.internic.net/alpha.html znalazłem linki do ok. 300
    autoryzowanych punktów sprzedaży i nie wiem co wybrać. Idealny
    sprzedawca powinien mieć oczywiście dobre ceny, nie stwarzać problemów
    przy zmianie delegacji i być wiarygodny.
    Mam w tym temacie dosc przykre doswiadczenie, bo miałem (moja firma
    miała) wykupioną domenę .com w polskiej firmie EuroWebServices, a oni
    podobno rejestrowali ją w Verisign. Domena była wykupiona do 2005 roku,
    ale niespodziewanie zmieniła właściciela, który proponuje jej
    odsprzedanie po dość "czarnorynkowej" cenie. Goście z EuroWebServices są
    w zasadzie mili, ale twierdzą, że to wina Verisignu, który ich olewa i
    jedyne co mogą zaproponować to rejestrację na własny koszt analogicznej
    domeny, tylko w innym TLD. Stąd moje pytanie o wiarygodnego sprzedawcę.

  • 2. Data: 2003-03-27 13:12:46
    Temat: Re: Gdzie najlepiej wykupic domene?
    Od: crazy bejbi <b...@t...pl>

    Dnia 2003-03-27 10:38, Użytkownik Rafal Jankowski napisał:
    > Chodzi mi głównie o rejestrację domeny typu costam.com. Na stronie
    > http://www.internic.net/alpha.html znalazłem linki do ok. 300

    www.godaddy.com
    8.95 za rok

    mam tam kilkanaście domen
    bez żadnych problemów

    wojtek

  • 3. Data: 2003-03-27 13:13:10
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    Proponuje: https://www.123cheapdomains.com

  • 4. Data: 2003-03-27 15:31:50
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Rafal Jankowski napisał:

> [...]
    > sprzedawca powinien mieć oczywiście dobre ceny, nie stwarzać problemów
    > przy zmianie delegacji i być wiarygodny.
    [...]

    -> http://directnic.com/

    - kilkadziesiąt domen, świetny panel obsługi, itp.

    Szy.

  • 5. Data: 2003-03-28 08:58:11
    Od: "Przemek" <p...@i...m4d.com>

> [...]
    > sprzedawca powinien mieć oczywiście dobre ceny, nie stwarzać problemów
    > przy zmianie delegacji i być wiarygodny.

    Polecam http://www.namecheap.com - sa resellerami enom.com. Bardzo dobra i
    rzetelna obsluga. Domeny za $8.88. Przerzucilem sie do nich z directnic.com

    A jesli chodzi o najtansza firme rejestrujaca domeny to
    http://www.names4ever.com - za $7.95, ale co do ich wiarygodności to
    niestety nic nie moge powiedziec, bo nie korzystam z ich uslug.

    Pozdrawiam,
    Przemek

    --
    http://www.cyberdusk.pl - hosting 500mb, php, cgi, mysql, perl - 50zl/m-c
    .

  • 6. Data: 2003-03-28 08:58:16
    Od: Jarek Zgoda <j...@g...usun.pl>

    Rafal Jankowski <r...@d...pl> pisze:

> [...]
    > sprzedawca powinien mieć oczywiście dobre ceny, nie stwarzać problemów
    > przy zmianie delegacji i być wiarygodny.

    http://www.gandi.net
    Ma dobre ceny, panel administracyjny i ns.

    --
    Jarek Zgoda
    http://www.zgoda.biz/ JID:z...@j...atman.pl

  • 7. Data: 2003-03-28 08:58:53
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    www.joker.com
    www.dd24.net

    Oba 0 problemow.

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 8. Data: 2003-03-28 19:41:03
    Od: "Robert" <r...@l...pl>

    www.internask.com

    Polskie przedstawicielstwo YourBizDomain.

    Dobre ceny, wszystko dziala ok (mam tam wiele domen),
    panel administracyjny po polsku
    niebawem nowe domeny tak przynajmniej mowia.

    Czemu nie zostawiac czesci zlotowek w kraju?

    poz.
    r.g.

  • 9. Data: 2003-03-28 21:10:53
    Od: Jarek Zgoda <j...@g...usun.pl>

    Robert <r...@l...pl> pisze:

    > Dobre ceny, wszystko dziala ok (mam tam wiele domen),
    > panel administracyjny po polsku
    > niebawem nowe domeny tak przynajmniej mowia.

    Od bardzo dawna tak mówią. Półtora roku? Dwa lata?

    > Czemu nie zostawiac czesci zlotowek w kraju?

    Po to, żeby się Kołodko moim VAT-em nie pożywił.

  • 10. Data: 2003-03-28 22:50:28
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2003-03-27 14:12, crazy bejbi napisal(a):

    > www.godaddy.com
    > 8.95 za rok

    Popieram, bardzo porządna firma. Mają też opcję ukrywania danych właściciela
    domeny, niestety osobno płatne.

    --
    M.S.Z. # piszę do ciebie list z pola boju
    Mechanical # piszę do ciebie po śmierci