  • 1. Data: 2003-03-27 15:31:45
    Temat: TPSA CIR i 80 % strat
    Od: "Alien" <p...@k...net.pl>

    Jestem szcześliwym :P uzytkownikiem POLPAK -T, ktory od 3 tygodni przez 2/3
    doby wykazuje 50-80%. Madra Pani w TPSA powiedziła ze musze wykupić CIR zeby
    to zaczlo dzialac tak jak 3 tygodnie predzej. O ile wiem CIR to tylko "sci
    ema" i nic nie poprawia. Czy sie myle ? Czy jest jakiś sposob aby wymoc na
    TPSA poprawe jakosci czy po prostu mam juz szukac innego providera ? Mam 2
    lacza po 2Mbity i probelm z otworzeniem poczty czy otwaciem jakiej strony

    Dziekuje za odpowiedz
    Michal

  • 2. Data: 2003-03-27 18:03:34
    Temat: Re: TPSA CIR i 80 % strat
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <b5uvjr$o92$1@nemesis.news.tpi.pl>, Alien wrote:
> [...]
    > lacza po 2Mbity i probelm z otworzeniem poczty czy otwaciem jakiej strony

    Od strony technicznej w tepsie CIR w wiekszosci wypadkow mozna nazwac sciemą.
    Ale stawia Cię na innej pozycji przy negocjacjach. Teraz Ci mowia, ze nie masz
    CIRa. Jak bedziesz mial CIRa - to jak pomeczysz, to przepną Cię gdzieś indziej,
    albo poprawią co jest skopane. Pewnie mogliby to zrobic i bez tego CIRa,
    ale widocznie taką mają politykę :)

    --c

  • 3. Data: 2003-03-28 08:58:20
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Ktoś znany jako Alien napisał:
    > Jestem szcze?liwym :P uzytkownikiem POLPAK -T, ktory od 3 tygodni
    > przez 2/3 doby wykazuje 50-80%. Madra Pani w TPSA powiedzi^(3)a ze musze
    > wykupi? CIR zeby to zaczlo dzialac tak jak 3 tygodnie predzej. O ile
    > wiem CIR to tylko "sci ema" i nic nie poprawia. Czy sie myle ? Czy
    > jest jaki? sposob aby wymoc na TPSA poprawe jakosci czy po prostu mam
    > juz szukac innego providera ? Mam 2 lacza po 2Mbity i probelm z
    > otworzeniem poczty czy otwaciem jakiej strony

    Stara zagrywka tepsy na Polpakach-T bez CIR. Masz dwa rozwiązania:
    1) kupić CIR,
    2) zmienić ISP,
    bo znaczącej poprawy jakości przy obecnej umowie (brak CIR) raczej nie
    wydębisz. Po wykupieniu CIR (nawet najmarniejszego) podobno wszystko
    zaczyna hulać jak dawniej, ale zgodnie z umową tepsa za jakiś czas może
    znowu zacząć ci podsrywać.

  • 4. Data: 2003-03-28 08:58:39
    Od: "Harry" <r...@g...pl>

> [...]
    indziej,
    > albo poprawią co jest skopane. Pewnie mogliby to zrobic i bez tego CIRa,

    no i kasa dla nich całkiem inna a chyba o to im chodzi. Takie małe podchody!

  • 5. Data: 2003-03-28 08:58:48
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    "Alien" <p...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > lacza po 2Mbity i probelm z otworzeniem poczty czy otwaciem jakiej strony

    Mialem podobny problem. Otworzylem im zgloszenie na kazde lacze + eskalacja
    do dyrektora technicznego. Po tygodniu okazalo sie, ze zle zostal
    skonfigurowany LANPLEX w mojej lokalizacji. Po zmienieniu jednego parametru
    lacze odzyskalo normalnosc i chodzi bez zarzutu. Parametr to nienegowanie
    zegara.
    Znalezli to technicy z Polpaka ktorych sciagnalem sila nakazujac, ze chce
    aby mieli lanplexa + swoj router tak aby sprawdzili czy wszystko dziala.
    Lacze sypalo zgubionymi pingami przy wielkosci 500+ bajtow.

    Pozdrawiam

    - Robert -

  • 6. Data: 2003-03-28 12:23:05
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Ktoś znany jako User Vatazhka napisał:
> [...]
    > wydębisz. Po wykupieniu CIR (nawet najmarniejszego) podobno wszystko
    > zaczyna hulać jak dawniej, ale zgodnie z umową tepsa za jakiś czas może

    Zapomniałem dodać, że po wypowiedzeniu umowy łącze natychmiast wraca do
    normy. Cud marketingowy?

  • 7. Data: 2003-03-31 11:23:20
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    W jakim sensie "wypowiedzeniu umowy" ?

    Tzn. przy zmianie łącza na cirowe i rozwiązaniu starej umowy ? czy przy
    groźbie rozwiązania umowy ?

    SOja

  • 8. Data: 2003-03-31 22:07:53
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <b69556$ohg$1@atlantis.news.tpi.pl>, Soja wrote:
    > W jakim sensie "wypowiedzeniu umowy" ?
    >
    > Tzn. przy zmianie łącza na cirowe i rozwiązaniu starej umowy ? czy przy
    > groźbie rozwiązania umowy ?

    Groźby u nas nie zadziałały. Może mało wiarygodnie to brzmiało ? :)

    --c

  • 9. Data: 2003-03-31 22:09:21
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Soja wrote:
    > Tzn. przy zmianie łącza na cirowe i rozwiązaniu starej umowy ? czy przy
    > groźbie rozwiązania umowy ?

    Po zgłoszeniu zamiaru rozwiązaniu umowy (obowiązuje trzymiesięczny okres
    wypowiedzenia).

  • 10. Data: 2003-04-02 00:22:30
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Po zgłoszeniu zamiaru rozwiązaniu umowy (obowiązuje trzymiesięczny okres
    > wypowiedzenia).

    A nie czasem miesieczny ???

    Marcin