  • 1. Data: 2009-12-18 12:09:39
    Temat: Gdzie naprawię Samsung OMNIA z urwanym gniazem zasilania i uszkodzonymi polami lutowniczymi tego gniazda
    Od: "Superholowanie" <i...@s...pl>

    Witam

    Czy ktoś wie może czy da się gdzieś naprawić ten telefon? Uszkodzenia jak w
    temacie - czyli wyrwane gniazdo wraz z polami lutowniczymi;(

    Pzdr

    Licencjonowany krajowy i międzynadorowy transport pojazdów
    www.SuperHolowanie.PL, 511 108 108

  • 2. Data: 2009-12-18 13:02:50
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Superholowanie pisze:

    > Czy ktoś wie może czy da się gdzieś naprawić ten telefon? Uszkodzenia
    > jak w temacie - czyli wyrwane gniazdo wraz z polami lutowniczymi;(

    Poza serwisem samsunga to pewnie każdy dobry elektroniczny serwis ze
    stacją lutowniczą.

    Podaj miasto to może ktoś konkretny namiar poda.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-12-18 13:25:06
    Od: "Superholowanie" <i...@s...pl>

    > Poza serwisem samsunga to pewnie każdy dobry elektroniczny serwis ze stacją
    > lutowniczą.
    >
    > Podaj miasto to może ktoś konkretny namiar poda.

    Trójmiasto - oddałem już do dwóch takich serwisów z ulicy i nie dali rady;(

  • 4. Data: 2009-12-18 13:33:37
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2009-12-18 14:25, Superholowanie pisze:

    > Trójmiasto - oddałem już do dwóch takich serwisów z ulicy i nie dali rady;(

    Ale serwis elektroniczny, a nie kiosk z kompem do ściągania Simlocków

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2009-12-18 14:55:48
    Od: "Superholowanie" <i...@s...pl>

    > Ale serwis elektroniczny, a nie kiosk z kompem do ściągania Simlocków

    To może ktoś mi poda jakiś namiar - niekoniecznie w trójmieście...

  • 6. Data: 2009-12-18 17:54:43
    Temat: gdzie serwis samsunga
    Od: "tsubomi" <t...@g...pl>

    zdechl mi - chyba od mrozu samsung kupiony mniej niz przed rokiem -
    tak sie zastanawiam, bo nie mam juz rachunku z saturna - czy serwis
    samsunga przyjmie do naprawy i gdzie ten serwis jest ?

  • 7. Data: 2009-12-18 18:36:54
    Temat: Re: gdzie serwis samsunga
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-12-18 18:54, tsubomi napisał/a:
    > zdechl mi - chyba od mrozu samsung kupiony mniej niz przed rokiem -
    > tak sie zastanawiam, bo nie mam juz rachunku z saturna - czy serwis
    > samsunga przyjmie do naprawy i gdzie ten serwis jest ?

    Zawsze wszystkich pytasz o podstawowe rzeczy?

    http://www.samsung.com/pl/support/ServiceLocationsMa
    in.do

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-12-18 18:39:16
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 18-12-2009 18:54, tsubomi pisze:
    > zdechl mi - chyba od mrozu samsung kupiony mniej niz przed rokiem -
    > tak sie zastanawiam, bo nie mam juz rachunku z saturna - czy serwis
    > samsunga przyjmie do naprawy i gdzie ten serwis jest ?

    Masz internet to po co ci rachunek

    http://tinyurl.com/y94xzd5

  • 9. Data: 2009-12-18 20:42:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Superholowanie pisze:
> [...]
    >
    > Pzdr

    > Licencjonowany krajowy i międzynadorowy transport pojazdów

    Dać się raczej da, nie jest to duży problem, ale trzeba mieć sprzęt i
    trochę doświadczenia. Niestety, nie jestem z trójmiasta i nie znam tam
    nikogo.