  • 41. Data: 2023-11-16 22:33:22
    Temat: Re: Gdzie sie nie ubezpieczac? Compensa TU SA Vienna lnsurance
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uj5ukn$v89$3$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Adwokat rodziny napisał dzisiaj że wypłacą odszkodowanie, czyli
    > internet po raz kolejny pomógł.

    Compensa TU SA Vienna lnsurance

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 42. Data: 2023-11-16 22:45:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB0BECE9318501dayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > Nie wiem ale w artykule chyba nie ma kto nie chce wyłacić.

    Compensa TU SA Vienna lnsurance
    Compensa TU SA Vienna lnsurance

    https://bank.pl/nowa-prezeska-tu-i-tunz-compensa-vig
    -ma-zgode-knf-na-objecie-funkcji/

  • 43. Data: 2023-11-17 07:24:54
    Temat: Re: Gdzie sie nie ubezpieczac?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-11-2023 o 15:16, J.F pisze:

    > ale tak jakos nie udała sie naszej policji ekstradycja podejrzanego w
    > sprawie Papały,

    Tego którego właśnie uniewinnili?
    Bo jeśli tak, to widać słusznie się nie udała.
    Chyba że sądzili kilku za to samo....

  • 44. Data: 2023-11-17 10:36:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.11.2023 o 19:43, J.F pisze:

    > Podejrzewam, ze ogolnie mają to w 4 literach.
    > Ale jak go stac na łapówki, to sprawa może długo potrwać.

    Ano właśnie, a wątek męczennika i z góry ukartowany proces tylko temu
    pomagają.

    > Jak ZEA tylko "nie będą chciały", to mu moga dać nakaz opuszczenia
    > kraju w 24h, czy nawet dostarczyc na lotnisko i niech sp*.

    Tylko ten plan ma krótkie nogi, "jutro" może się okazać, że my postąpimy
    podobnie gdy oni zwrócą się do nas o ekstradycję.

  • 45. Data: 2023-11-17 13:14:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 22:09, io pisze:

    > Pisze, że pomogły dostarczone dokumenty, więc niekoniecznie internet.
    Nic nie ma o nowych dokumentach. Zmienili zdanie i tyle, nic nowego.

    --
    Janusz

  • 46. Data: 2023-11-17 19:09:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.11.2023 o 13:14, Janusz pisze:

    > Nic nie ma o nowych dokumentach. Zmienili zdanie i tyle, nic nowego.

    Nowe?

  • 47. Data: 2023-11-19 13:55:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nic nie ma o nowych dokumentach. Zmienili zdanie i tyle, nic nowego.

    Krótka 'rozprawka' o dokumentach

    http://niusy.pl/@polsatnews.pl/ari