  • 1. Data: 2009-03-18 20:02:51
    Temat: Gdzie w Łodzi zdjąć simlocka z SE K610i ???
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Kończą się 2 lata abonamentu biznesowego, dostanę nowy telefon a obecny SE
    K610i chcę przeznaczyć na Play Fresh:) Gdzie i za ile w Łodzi zdejmę
    simlocka z niego???

  • 2. Data: 2009-03-18 20:10:53
    Temat: Re: Gdzie w Łodzi zdjąć simlocka z SE K610i ???
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "XXX" napisał:

    > Kończą się 2 lata abonamentu biznesowego, dostanę nowy telefon
    > a obecny SE K610i chcę przeznaczyć na Play Fresh:) Gdzie i za ile
    > w Łodzi zdejmę simlocka z niego???

    Ja Ci zdejmę za flaszkę Stocka. Musisz mi tylko dostarczyć oryginał umowy z
    Plusem.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-18 20:30:31
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik XXX napisał:
    > Kończą się 2 lata abonamentu biznesowego, dostanę nowy telefon a obecny SE
    > K610i chcę przeznaczyć na Play Fresh:) Gdzie i za ile w Łodzi zdejmę
    > simlocka z niego???

    A nie prościej i taniej samemu i przy okazji się czegoś nauczyć ?

    http://www.centrumse.pl/forum/index.php?showtopic=30
    850&st=0&start=0

  • 4. Data: 2009-03-18 22:47:28

    Użytkownik "XXX" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kończą się 2 lata abonamentu biznesowego, dostanę nowy telefon a obecny SE
    > K610i chcę przeznaczyć na Play Fresh:) Gdzie i za ile w Łodzi zdejmę
    > simlocka z niego???

    W salonie firmowym za darmo po umowie ?