  • 1. Data: 2009-03-18 19:55:54
    Temat: jak przenieśc kontakty nokia/vario?
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    jak przenieść kontakty z telefonu nokia e61 na era mda vario?
    Kartą chyba nie bardzo bo za mała karta

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2009-03-19 00:04:47
    Temat: Re: jak przenieśc kontakty nokia/vario?
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    od jakiegos czasu korzystam z serwisu mobical.net
    polecam
    przenosze w ten sposob nie tylko kontakty !

  • 3. Data: 2009-03-19 00:34:12
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    aha jeszcze kiedys uzywalem zenbe.com ale interface mi nie przypadl do
    gustu

  • 4. Data: 2009-03-19 18:39:18
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    No dzięki. Zobaczę sobie co to jest
    A na razie to sobie poradziłem outlokiem.

    Pawełj