  • 1. Data: 2017-08-06 02:07:17
    Temat: Gdzie zostawić auto w Kołobrzegu na tydzień?
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    Wybieram się na Bornholm na tydzień, z Poznania muszę przyjechać
    samochodem, gdzie go zostawić? Jest jakiś parking w sensownej
    (rowerowej) odległości od przystani promowej?

    a.

  • 2. Data: 2017-08-06 14:40:11
    Temat: Re: Gdzie zostawić auto w Kołobrzegu na tydzień?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 02:07, Miller Artur pisze:
    > Wybieram się na Bornholm na tydzień, z Poznania muszę przyjechać
    > samochodem, gdzie go zostawić? Jest jakiś parking w sensownej
    > (rowerowej) odległości od przystani promowej?
    >
    > a.
    pod biedronką:)
    do portu masz spacerkiem:)
    Możesz na bezczela też stanąć przy osiedlu na drodze do portu - ludzie
    tam wynajmują kawalerki i nie dziwią nikogo obce blachy. Jednakże mnie
    pod takim blokiem odkręcili bat od CB (150 cm) i napieprzali w mój i
    inne samochody. Dzikie miasto;)