  • 1. Data: 2017-08-06 16:01:57
    Temat: S3 i przejazd przez Gorzów
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Którym wjazdem w Gorzowie można najwcześniej wjechać na S3 jadąc z
    Poznania, tak żeby ominąć korki przed Gorzowem na odcinku Skwierzyna-Gorzów?
    Czytałem że wjazd na kolejnych węzłach nie jest możliwy, ale może jest
    ktoś z Gorzowa i wie jak jest naprawdę obecnie?

    Wycieczka przez całe miasto niezbyt mi się uśmiecha, niestety w sobotę
    rano raczej przez S3 nie da się przejechać w tym miejscu.

  • 2. Data: 2017-08-07 21:39:27
    Od: p...@g...com

    Sugerowane trasy alternatywne:

    Na węźle Skwierzyna Zachód należy wjechać na drogę krajową nr 24 w kierunku na
    Kostrzyn nad Odrą, następnie wjechać na dk 22 na Gorzów i przejechać przez miasto i
    wrócić na S3 na węźle Małyszyn.

    Na w. Skwierzyna Zachód wjechać na dk 24 kierunek Kostrzyn nad Odrą, po około
    kilometrze wjechać na ,,starą 3kę" na Gorzów i przejechać przez miasto, wrócić na S3
    na węźle Małyszyn.

    Wjechać do Skwierzyny, wjechać na drogę wojewódzką 159, następnie 158 na Gorzów i
    przejechać przez miasto, wrócić na S3 na węźle Małyszyn.

    Jechaliśmy w minioną sobotę korek 1.5h więc objazd przez Skwierzyne i wjazd na S3
    jest możliwy mimo że prace budowlane w pełni i oznakowanie niekompletne.

  • 3. Data: 2017-08-07 23:32:08
    Temat: Re: S3 i przejazd przez Gorzów
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Aug 2017 12:39:27 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
    > Sugerowane trasy alternatywne:

    Moment, to obwodnica Gorzowa nadal nie ma drugiej jezdni? Miała być
    oddana pod koniec czerwca....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-08-08 18:16:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-08-2017 o 23:32, Marek pisze:

    > Moment, to obwodnica Gorzowa nadal nie ma drugiej jezdni? Miała być
    > oddana pod koniec czerwca....

    No właśnie.
    Widziałeś żeby polscy drogowcy cokolwiek zrobili na czas?

  • 5. Data: 2017-08-08 23:10:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Aug 2017 18:16:44 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > No właśnie.
    > Widziałeś żeby polscy drogowcy cokolwiek zrobili na czas?

    Dziś testowałem ten odcienk. Mozna by powiedziec, że, slowa
    dotrzymali: Oddali drugą nową jezdnię ale jednocześnie
    zamknęli starą.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-08-08 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No właśnie.
    > Widziałeś żeby polscy drogowcy cokolwiek zrobili na czas?

    Estakada katowicka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 7. Data: 2017-08-09 17:49:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-08-2017 o 23:10, Marek pisze:

    > Dziś testowałem ten odcienk. Mozna by powiedziec, że, slowa dotrzymali:
    > Oddali drugą nową jezdnię ale jednocześnie zamknęli starą.

    No tak.
    A które wjazdy są otwarte widziałeś?

  • 8. Data: 2017-08-09 20:53:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Aug 2017 17:49:11 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > A które wjazdy są otwarte widziałeś?

    Niestety, nie zwróciłem uwagi.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-08-13 00:08:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Aug 2017 16:01:57 +0200, w <om77gl$u3v$1@node1.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Wycieczka przez całe miasto niezbyt mi się uśmiecha, niestety w sobotę
    > rano raczej przez S3 nie da się przejechać w tym miejscu.

    Odpalić NE, uruchomić okres próbny 7 dni i nie martwić się o nic więcej --
    będziesz miał naniesione wszystkie poprawki i poprowadzi najlepszą drogą.

    Jeżdżę przez całą S3 od 8 lat i zawsze było bez pudła (pudła bywały gdy
    chciałem być mądrzejszy).

  • 10. Data: 2017-08-13 03:02:15
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 20:53, Marek pisze:

    > Niestety, nie zwróciłem uwagi.

    Na S3 w Gorzowie (w stronę Szczecina) można wjechać aktualnie tylko na
    węźle w Małyszynie. Niby na koniec sierpnia mają już oddać w pełni dwie
    nitki S3 przez Gorzów wraz z 3-ma zjazdami/wjazdami.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski