  • 1. Data: 2013-08-18 22:54:52
    Temat: Głośniki 2.0 do laptopa
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    Generalnie nigdy takich nie używałem, bo od początku przygody z pecetami
    (liczonej wciąż w -nastu latach) do komputerów podłączałem mini (nie
    mikro) wieżę Sony 2 x 80 W RMS. Ewentualnie słuchawki nauszne Panasonic.
    Ale będę się przeprowadzał do mieszkania studenckiego i przydałoby się
    coś na sporadyczne imprezy. Żeby nie trzeszczało jak się podkręci, gdy
    impreza się rozkręci, ale żeby też nie kosztowało kilkuset złotych, bo
    jak wspomniałem - do sporadycznego użytku. Powiedzmy, że do 150 zł.
    Radia można posłuchać na wbudowanych, a do filmów i muzyki z dysku i tak
    bym używał słuchawek, żeby reszcie nie przeszkadzać.
    Ile WRMS potrzebuję? I jakie firmy, oprócz tych oczywistych jak Logitech
    i Creative, mógłbym jeszcze brać pod uwagę? Czy zestawy 2.1 mają
    jakikolwiek sens przy takim zastosowaniu?
    Z góry dzięki.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-08-19 04:58:07
    Temat: Re: Głośniki 2.0 do laptopa
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Shady Sheik wrote:
> [...]
    > impreza się rozkręci, ale żeby też nie kosztowało kilkuset złotych, bo
    > jak wspomniałem - do sporadycznego użytku. Powiedzmy, że do 150 zł.

    Zalezy Ci na ilosci zajmowanego miejsca? Jesli nie, za 100 pare zlotych
    kupisz stary wzmacniacz + za 50-100zl glosniki stereo. Bedzie to gralo o
    niebo lepiej od wszelakich sklepowych zestawow 2.0.
    Przeszukuj www.tablica.pl www.gumtree.pl

    Mialem szczescie i na Gratyzchaty.pl dostalem wzmacniacz Pioneer A-229 z
    uszkodzonym potencjometrem wyboru zrodla, a za 40zl kupilem pozniej
    glosniki AIWA SX-ANS706.
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/12/PIONEER_A-229_Unit
    ra_Tonsil_ZG-15C.jpg
    (na zdjeciu z Tonsilami 15W)
    Podobny zestaw kupisz bez problemu <200zl, a jakosc powinna byc znaczaco
    lepsza od tego, czego szukasz.

    Przed zakupem poszukaj opinii o kontretnym modelu urzadzenia (niektore
    serie sa na dodatek awaryjne i trudne w naprawie). Oczywiscie dokladnie
    przetestuj u sprzedawcy. Sprawdz, czy potencjometr glosnosci nie trzeszczy
    przy przekrecaniu, czy poziom glosnosci jest taki sam na obu glosnikach.
    Zdejmij maskownice glosnikow i sprawdz, czy laczenia membran z obudowa sa
    cale.

    Wystrzegaj sie raczej produktow marki Voice Kraft.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2013-08-19 07:16:43
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 04:58, astro pisze:
    > Zalezy Ci na ilosci zajmowanego miejsca? Jesli nie, za 100 pare zlotych
    > kupisz stary wzmacniacz + za 50-100zl glosniki stereo. Bedzie to gralo o
    > niebo lepiej od wszelakich sklepowych zestawow 2.0.

    Musiałeś? No naprawdę musiałeś?! ;) Aż zerknąłem i za 250 zł jest fajny,
    segmentowy technics, w świetnym stanie. Ale tego typu wydatki to może za
    rok. Teraz mam ich tyle, że nie wyrobię.
    No i właśnie co do tej wolnej przestrzeni, może się zdarzyć, że będzie
    klaustrofobicznie, bo do wyboru mam 2 pokoje: 20 i 10 m2. Jak się dowiem
    jaka jest między nimi różnica, to będę wiedział. Ale i tak - w tej
    chwili nie może to być duży wydatek, a gdybym zaczął składać, jak
    proponujesz, to z zakładanych 250 zł, zrobiłoby się nagle 500, albo i
    jeszcze więcej...
    Nieee, to najwcześniej za pół roku. Musi być coś, co się nada i jestem
    przekonany, że istnieje. Pytanie tylko, czy się zmieszczę w budżecie
    przy danym modelu.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-08-19 07:23:13
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    ra_Tonsil_ZG-15C.jpg
    > (na zdjeciu z Tonsilami 15W)
    > Podobny zestaw kupisz bez problemu <200zl, a jakosc powinna byc znaczaco

    W zasadzie to się zgadzam. Mam od kilkunastu lat podobny zestaw kupiony
    za grosze.
    Ale...
    Dostałem kiedyś gratis takie głośniki:
    http://www.kuzniewski.pl/p12955,logitech-s220-980-00
    0144-glosniki-2-1.html
    http://tiny.pl/hzw48
    Byłem mocno zdziwiony ja to gu... ładnie gra. Subwoofer jest mały ale
    dość ciężki. Przebija pod tym względem droższe zestawy :-)
    Myślę że w studenckim zastosowaniu to da radę. Stosunek cena jakość
    rewelacyjny. Ja tylko dorzuciłem głośniki wysokotonowe za 30 zł (bo
    lubię) :-)

  • 5. Data: 2013-08-19 07:39:12
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 07:23, z pisze:
    > Dostałem kiedyś gratis takie głośniki:
    > http://www.kuzniewski.pl/p12955,logitech-s220-980-00
    0144-glosniki-2-1.html
    > Byłem mocno zdziwiony ja to gu... ładnie gra.

    No właśnie o coś takiego mi chodzi. Mieszkanie w bloku, więc za głośno i
    tak nie może być, ogrodu nie ma, a że to wysoki parter, to na balkonie
    grilla też nie urządzi itd. No i normalnie poczytałbym recenzję i wybrał
    coś z tej firmy, ale wiem, że samo logo Logitech kosztuje sporo, bo mam
    gryzonia, za którego musiałem zapłacić 200 zł (a za klawisze kolejne 250
    zł).
    Stąd ten temat, bo może z tych tańszych brandów (aczkolwiek na pewno nie
    z Mediona, hehe) za cenę Logitecha, można kupić coś lepszego?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-08-19 07:45:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-19 07:39, Shady Sheik pisze:

> [...]
    > Stąd ten temat, bo może z tych tańszych brandów (aczkolwiek na pewno nie
    > z Mediona, hehe) za cenę Logitecha, można kupić coś lepszego?

    Nie patrz na logo tylko na _konkretny model_. Ten za śmieszne pieniądze
    się udał. Chciałem kupić drugi zestaw do pracy ;-) Ale coś ostatnio na
    mieście już nie widać.

  • 7. Data: 2013-08-19 08:03:12
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 07:45, z pisze:
    > Nie patrz na logo tylko na _konkretny model_. Ten za śmieszne pieniądze
    > się udał. Chciałem kupić drugi zestaw do pracy ;-) Ale coś ostatnio na
    > mieście już nie widać.

    Logo/firma to tylko w pierwszej kolejności. Później zerknięcie na
    parametry i sprawdzenie u wujka Google czy o danych głośnikach są jakieś
    opinie.
    Na logo zawsze będę patrzył. Przez długi czas urządzenia wskazujące
    mogły mieć wyłącznie jeden - przez wielu bezpodstawnie znienawidzony -
    napis. Microsoft. Szwagier, który przed monitorami spędził pewnie tyle
    czasu, co ja w przedszkolu, podstawówce, gimnazjum, liceum i na uczelni,
    odradzał mi Logitecha, że się przepłaca za logo właśnie, a to nic
    nadzwyczajnego. Jednak kupiłem tę mysz (Anywhere MX) i zmieniłem zdanie.
    Może i się przepłaca, ale jakość (w tych droższych modelach) z pewnością
    jest, więc wolę trochę przepłacić, niż nie dopłacić i się później męczyć
    z czymś, co się tylko ładnie prezentuje.

    Ale pytałem jeszcze o jedno: czy te "subwoofery" w tanich zestawach mają
    sens? Napisałem w temacie 2.0, bo wychodzę, że przy tej samej kwocie 2
    głośniki będą lepsze od 3.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-08-19 08:05:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-19 07:45, z pisze:
    Zobacz jeszcze to:
    http://www.komputronik.pl/product/147117/Sprzet_komp
    uterowy_/Peryferia/Tracer_Sparrow_TRG_S6.html
    W opiniach piszą że to Logitechy X-230 pod inną nazwą.

  • 9. Data: 2013-08-19 08:09:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-19 08:03, Shady Sheik pisze:
    > Ale pytałem jeszcze o jedno: czy te "subwoofery" w tanich zestawach mają
    > sens? Napisałem w temacie 2.0, bo wychodzę, że przy tej samej kwocie 2
    > głośniki będą lepsze od 3.

    Ostatnio dużo nie kupuję a technika idzie do przodu. :-) Nie
    spodziewałem się że za 100 zł można dostać właśnie tyle basu.
    Za takie basy kiedyś u Creativa płaciłem ponad 200 zł.
    Spróbuj pójść do sklepu i niech Ci zademonstrują :-)

  • 10. Data: 2013-08-19 08:33:11
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 08:05, z pisze:
> [...]
    uterowy_/Peryferia/Tracer_Sparrow_TRG_S6.html
    > W opiniach piszą że to Logitechy X-230 pod inną nazwą.

    Dzięki. Chyba właśnie o tego typu rozwiązanie mi chodziło.

    --