  • 1. Data: 2010-08-23 04:08:47
    Temat: Głośniki komputerowe właczone do wyjścia słuchawkowego w TV
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    W TV mam dośc kiepskiej jakości głośnikii co z tym się wiąże dzwięk
    wydobywający się jest straszny.
    Ma on natomiast wyjście słuchawkowe. Dowiedziałem się że wewnątrz
    znajduje się układ MT8292 (taki multiplekser) lecz posiada on
    dedykowane wyjście słuchawkowe.
    Zastanawiam się czy do tego wyjścia słuchawkowego mogę podłączyć
    aktywne głośniki komputerowe ze wzmacniaczem i subwooferem?
    Chodzi mi o to że słuchawki maja jakąś impedancję, a to wejście
    wzmacniacza też tyle ze pewnie większą i jeszcze dośc pewne że po
    drodzę znajduje sie kondensator szeregowy odcinający składową stałą?

    Jak myślicie czy to bezpieczne rozwiązanie? Nie mogę zdobyć nic na
    temat tego układu i nie wiem jakie parametry on ma na wyjściu.

  • 2. Data: 2010-08-23 06:41:43
    Od: spotek <n...@v...pl>

    > Jak myślicie czy to bezpieczne rozwiązanie?

    Stuprocentowo bezpieczne.

    G.W.