  • 1. Data: 2011-03-17 10:40:12
    Temat: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Czesc.
    Pytanie z serii "...zwariowane i takie sobie" ;D Czy da sie w domowych
    warunkach przewiercic procka? Juz mowie po co. Mam w przydasiach pare
    starych Duronow, jakies K6, celerony, warte toto dzisiaj mniej niz
    piasek z ktorego zrobione, i pomyslalem: a jakby tak z tego "czadowy
    geekowy" breloczek do kluczy zrobic? Otworek jak to w breloczku 1,5mm,
    do dyspozycji mam cos "dremelkopodobne" i zwykla wiertarke.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

    - alez wodzu, co wodz???
    - to ja juz sobie pojde...

  • 2. Data: 2011-03-17 11:20:46
    Temat: Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 17.03.2011 11:40, Marcin Gala pisze:
> [...]
    > starych Duronow, jakies K6, celerony, warte toto dzisiaj mniej niz
    > piasek z ktorego zrobione, i pomyslalem: a jakby tak z tego "czadowy
    Próbowałem zrobić z kostki biosu i z AMD 90MHz.

    Ta ceramika jest tak odporna, że dołączone do mojej szlifierki
    diamentowe frezy się wykruszyły po zrobieniu niewielkiego wgłębienia a
    wiertła ze stali szybkotnącej wycierają się na gładko (w końcu z
    ceramiki robi się osełki).

    Wolframowych wierteł bałem się użyć, bo zostały mi tylko dwa. Myślę, że
    jedyny pewny jest diamentowy frez dentystyczny (a one niestety trochę
    kosztują).

    Michoo

  • 3. Data: 2011-03-17 11:25:41
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 11:40:12 +0100, Marcin Gala napisał(a):

> [...]
    > geekowy" breloczek do kluczy zrobic? Otworek jak to w breloczku 1,5mm,
    > do dyspozycji mam cos "dremelkopodobne" i zwykla wiertarke.

    Pyanie moze i glupie, ale czy czasami ktos ci mozgu wczsniej nie
    przewiercil?;)

  • 4. Data: 2011-03-17 11:32:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > Pyanie moze i glupie, ale czy czasami ktos ci mozgu wczsniej nie
    > przewiercil?;)

    Hm, masz jakiś problem? Mam znajomego, który nosi dokładnie tak wykonaną
    "biżuterię" i nie widzę w tym problemu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2011-03-17 11:40:38
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-17 11:40, Marcin Gala pisze:
> [...]
    > geekowy" breloczek do kluczy zrobic? Otworek jak to w breloczku 1,5mm,
    > do dyspozycji mam cos "dremelkopodobne" i zwykla wiertarke.

    A nie prościej zalać w klocku przezroczystej żywicy ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2011-03-17 11:49:08
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Mar, 11:40, Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> wrote:
> [...]
    > geekowy" breloczek do kluczy zrobic? Otworek jak to w breloczku 1,5mm,
    > do dyspozycji mam cos "dremelkopodobne" i zwykla wiertarke.

    wiertlem z widia mozesz sprobowac.
    Albo takie do szkla. Ale metodyka tez powinna byc "szklana" czyli
    wiercenie tak aby caly czas bylo smarowanie (np okleic miejsce na
    otwor plastelina/kitem i nalac do srodka oleju.

  • 7. Data: 2011-03-17 11:53:41
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 12:32:07 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Hm, masz jakiś problem? Mam znajomego, który nosi dokładnie tak wykonaną
    > "biżuterię" i nie widzę w tym problemu.

    A Ty masz?

  • 8. Data: 2011-03-17 11:56:02
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 12:56:03 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Nie, czy to coś zmienia?

    Ja tez nie mam:)

  • 9. Data: 2011-03-17 11:56:03
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > A Ty masz?

    Nie, czy to coś zmienia?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2011-03-17 11:56:33
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 17.03.2011 12:32, Grzegorz Niemirowski pisze:
    > Mam znajomego, który nosi dokładnie tak wykonaną
    > "biżuterię"
    W zeszłym roku zrobiłem parę kolczyków z kostek SDRAM. Podobały się ;)

    Michoo