  • 1. Data: 2010-03-29 15:45:50
    Temat: Gniazdka sterowane pilotem
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

    Witam.Kupiłem gniazdka sieciowe sterowane pilotem o nazwie Wireless Home
    Control.Mam problem z ustawieniem żeby każde gniazdko mogło być sterowane
    odpowiednim klawiszem (A,B,C).Jak na razie działają wszystkie 3
    jednakowo.Czy ktoś z kolegów może pomóc,będę wdzięczny za pomoc.
    http://img686.imageshack.us/img686/6287/scan1a.jpg
    http://img214.imageshack.us/img214/7277/scan2aj.jpg

    --
    Leon

  • 2. Data: 2010-03-29 17:38:06
    Temat: Re: Gniazdka sterowane pilotem
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    leon wrote:
> [...]
    > sterowane odpowiednim klawiszem (A,B,C).Jak na razie działają
    > wszystkie 3 jednakowo.Czy ktoś z kolegów może pomóc,będę wdzięczny za

    pod klapka na baterie nie ma dip-switcha (takie "pianinko" przelacznikow),
    instrulcje wcielo?

  • 3. Data: 2010-03-29 21:08:33
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > pod klapka na baterie nie ma dip-switcha (takie "pianinko" przelacznikow),
    > instrulcje wcielo?

    W pilocie nie programuje się nic.
    Programuje się gniazdka. Od spodu powinna być klapka, a pod nią przełaczniki.

  • 4. Data: 2010-03-30 05:54:40
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

    > W pilocie nie programuje się nic.
    > Programuje się gniazdka. Od spodu powinna być klapka, a pod nią
    > przełaczniki.

    Jest klapka przestawiałem ale nie działają na innych ustawieniach co
    ustawiła fabryka.

  • 5. Data: 2010-03-31 18:11:54
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Jest klapka przestawiałem ale nie działają na innych ustawieniach co
    > ustawiła fabryka.

    To może zamiast zdjęcia opakowania, które nic nie wnosi, podeślij
    zdjęcie tego "do ustawiania" i powiedz, jakie ustawienia wypróbowałeś.
    Jak nie działa zgodnie z instrukcją, to do reklamacji... jak nie ma
    instrukcji, to tym bardziej!

    Konop

  • 6. Data: 2010-04-02 19:17:38
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

> [...]
    > zdjęcie tego "do ustawiania" i powiedz, jakie ustawienia wypróbowałeś. Jak
    > nie działa zgodnie z instrukcją, to do reklamacji... jak nie ma

    Witam.Kolego post wyżej pokierował mnie ze trzeba tylko ustawiać w gniazdku
    a nie w pilocie i od razu był efekty.Działa.
    Dzięki Zbyszek