  • 1. Data: 2014-02-18 15:14:23
    Temat: Gniazdo s-Video w notebookach HP Compaq.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czy 7-stykowe (!) gniazdo sVideo w biurowych notebookach HP Compaq (serie sprzed paru
    lat) przenosi jeszcze inne dane poza
    analogowymi sygnałami luminancji i chrominancji?
    A jeśli tak, to czy te "inne" sygnały ma na wejściu, czy na wyjściu, czy w obie
    strony?
    Generalnie pytanie jest takie, czy i jak puszczać z takiego notebooka filmy (czyli
    ruchomy obraz + dźwięk) przy najmniejszej stracie
    jakości.
    Do dyspozycji jest także stacja dokująca, lecz mimo gniazda DVI w stacji dokującej,
    akurat konkretny model notebooka HP Compaq nie
    wychodzi sygnałem cyfrowym obrazu niestety :-((
    Przelotek/przejściówek z wyjścia TTL (D-Sub) na sVideo/Scart nie chcę.

  • 2. Data: 2014-02-18 20:44:42
    Temat: Re: Gniazdo s-Video w notebookach HP Compaq.
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-18 15:14, 666 pisze:
    > Czy 7-stykowe (!) gniazdo sVideo w biurowych notebookach HP Compaq
    > (serie sprzed paru lat) przenosi jeszcze inne dane poza analogowymi
    > sygnałami luminancji i chrominancji?

    Z rozpisek wynika, że może tam być wyjście kompozytowe (7 - sygnał 5 -
    masa), czyli analog.

    --
    rry