  • 1. Data: 2010-06-29 22:21:29
    Temat: Grunwald a.d. 2010
    Od: "mixokret" <m...@g...pl>

    Czołem :-)
    Kto sie wybiera "na koniu" wesprzeć polskie rycerstwo w rocznicowej walce pod
    Grunwaldem? :-)
    Czy w związku z nowoczesnymi czasami "bitwa" jest przeniesiona na 17 lipca
    [sobota]?
    Pozdrawiam!
    mixokret

  • 2. Data: 2010-06-30 05:36:30
    Temat: Re: Grunwald a.d. 2010
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 30 Cze, 00:21, "mixokret" <m...@g...pl> wrote:
    > Czo em :-)
    > Kto sie wybiera "na koniu" wesprze polskie rycerstwo w rocznicowej walce pod
    > Grunwaldem? :-)
    > Czy w zwi zku z nowoczesnymi czasami "bitwa" jest przeniesiona na 17 lipca
    > [sobota]?
    > Pozdrawiam!
    > mixokret
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
    godz. 13-15

    pozdr.

  • 3. Data: 2010-06-30 05:38:39
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 30 Cze, 07:36, mites <m...@o...pl> wrote:

    > hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
    > godz. 13-15
    >
    > pozdr.

    ale w którą sobotę?

  • 4. Data: 2010-06-30 05:40:37
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 30 Cze, 07:38, Thompson FZ1 <t...@n...pl> wrote:

    > ale w którą sobotę?- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    17 czerwca !!! :)

  • 5. Data: 2010-06-30 07:56:00
    Od: marider <m...@g...pl>

    mixokret pisze:
> [...]
    > Grunwaldem? :-)
    > Czy w związku z nowoczesnymi czasami "bitwa" jest przeniesiona na 17 lipca

    16 i 17 lipca sa Basowiszcza wiec jade poimprezowac w lesie ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn19 + dodatki

  • 6. Data: 2010-07-02 05:28:10
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
    godz. 13-15

    ----a wiadomo kto wygra?

    pozdr.

  • 7. Data: 2010-07-02 12:44:12
    Od: " mixokret" <m...@g...pl>

    FanTomas <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
    > godz. 13-15
    >
    > ----a wiadomo kto wygra?
    >
    > pozdr.

    Hondziarze ;-)

  • 8. Data: 2010-07-03 05:55:16
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    mixokret pisze:

    > Hondziarze ;-)

    Honda? to ta firma od kosiarek? Oni robią też motocykle? 8=)

  • 9. Data: 2010-07-08 09:16:08
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 30, 9:56 am, marider <m...@g...pl> wrote:

    > 16 i 17 lipca sa Basowiszcza wiec jade poimprezowac w lesie ;)

    Do zobaczenia doktorku, bedziemy w dwie padaki. Telefon masz nadal
    zaczynajacy sie od 501 i konczacy na 74?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 10. Data: 2010-07-08 22:56:14
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kefir pisze:

    > Do zobaczenia doktorku, bedziemy w dwie padaki.

    Spoko, ja cisne kolejna R1 ;) a balet bedzie na pewno niekiepski jak co
    roku o_O

    Telefon masz nadal
    > zaczynajacy sie od 501 i konczacy na 74?

    Aha, odezwij sie jak bedziesz lecial to dolacze i poprowadze. Moto
    stawiam na stala miejscowe i spacerem wale z buta do i z namiotu jak co
    roku ;) Browar mozna kupic na miejscu pod scena, mocniejsze "wywary"
    trzeba miec samemu ;]

    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef

    Pzdr