  • 1. Data: 2010-03-03 18:34:48
    Temat: HD vs. Niedźwiedź
    Od: AZ <a...@g...com>

    Tu:
    <http://wiadomosci.onet.pl/
    2136321,12,tragedia_na_drodze_zderzyl_sie_z_niedzwie
    dziem,item.html>
    Lub tu, krócej:
    <http://tinyurl.com/yh9a9a5>

    "Tragedia na drodze: zderzył się z niedźwiedziem
    Amerykański motocyklista zginął w rezultacie zderzenia z niedźwiedziem
    - informuje serwis clickorlando.com.
    Do tragedii doszło w okręgu Merion, w stanie Floryda, kiedy czarny
    niedźwiedź (baribal), niespodziewanie wybiegł na drogę tuż przed
    motocyklem 51-letniego mężczyzny.

    Policja poinformowała, że motor Harley Davidson wbił się w lewy bok
    niedźwiedzia i wywrócił. Motocyklistę w stanie krytycznym
    przetransportowano do szpitala, lecz po niecałych dwóch godzinach
    zmarł. Za 51-letnim mężczyzną jechała jego żona.

    W momencie kolizji motocyklista nie miał kasku ochronnego. Nie podano
    do wiadomości, co stało się z niedźwiedziem."

    Nikt mu nie powiedział ze charleje wozi sie na przyczepce??
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-03-03 18:43:25
    Temat: Re: HD vs. Niedźwiedź
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:
    > Nie podano do wiadomości, co stało się z niedźwiedziem."
    >
    > Nikt mu nie powiedział ze charleje wozi sie na przyczepce??

    a skąd niedźwiedź miałby mieć przyczepkę?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-03-03 19:02:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Do tragedii doszło w okręgu Merion, w stanie Floryda, kiedy czarny
    > niedźwiedź (baribal), niespodziewanie wybiegł na drogę tuż przed
    > motocyklem 51-letniego mężczyzny.

    Baribal byl mlody i nie wiedzial jak sie poluje na motocyklistow.
    Bo wg mnie on polowal tylko cos zle ocenil krzywa poscigowa.

    Dziwne jest tez to ze o ile zdarzenia z losiem, sarna, dzik sa dosc
    pospolite to zderzenia z drapieznikami ? To jest pierwsze o ktorym slysze.

    KJ

  • 4. Data: 2010-03-03 19:40:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Mar, 20:02, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Baribal byl mlody i nie wiedzial jak sie poluje na motocyklistow.
    > Bo wg mnie on polowal tylko cos zle ocenil krzywa poscigowa.

    Bo zawsze polował na plastiki a tym razem jechał charlej (znaczy
    wolniej) i efekt jak widać.
    > Dziwne jest tez to ze o ile zdarzenia z losiem, sarna, dzik sa dosc
    > pospolite to zderzenia z drapieznikami ? To jest pierwsze o ktorym slysze.

    Bo przeważnie się udaje, motocyklista zostaje zjedzony a motocykl
    zakopany. Tym razem się nie udało.

    Taka jeszcze sarenka..
    <http://www.youtube.com/watch?v=DVK9ctbsGWQ>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-03-03 20:14:17
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Mar 3, 8:02 pm, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Baribal byl mlody i nie wiedzial jak sie poluje na motocyklistow.
    > Bo wg mnie on polowal tylko cos zle ocenil krzywa poscigowa.

    Wg mnie chcial sie karnac, a ze mlody, nie wiedzial ze Harusnia nie
    hamuje i nie skreca.
    Za komuny cyrkowe misie jezdzily na Jawie. To byl sprzet.

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 6. Data: 2010-03-03 20:34:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 3 Mar, 19:34, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Policja poinformowała, że motor Harley Davidson wbił się w lewy bok
    > niedźwiedzia i wywrócił.
    Co oni wiedza o wbijaniu sie w bok zwierzyny? Zwierzyne sie tnie na
    pol a nie wbija w nia!
    Mam juz w dryndzie gwizdek na zwierzyne. Madry Polak po szkodzie. Nie
    wiem czy dziala. Samopoczucie mam lepsze. :)

    pzdr, dr
    K12S-jelonkoyepca/525
    Fujara prawie sprzedana

  • 7. Data: 2010-03-03 21:07:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Mar, 21:34, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Co oni wiedza o wbijaniu sie w bok zwierzyny? Zwierzyne sie tnie na
    > pol a nie wbija w nia!
    Ale pasztecik z jelonka jeszcze masz? ;-)
    > Mam juz w dryndzie gwizdek na zwierzyne. Madry Polak po szkodzie. Nie
    > wiem czy dziala. Samopoczucie mam lepsze. :)

    Poka jak to wygląda a najlepiej jak trąbi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-03-03 21:09:28
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    AZ pisze:
    > W momencie kolizji motocyklista nie miał kasku ochronnego.

    A kalesony miał? Był jakikolwiek związek faktu śmierci z obecnością lub
    brakiem kalesonów?

    PS. Nienawidzę takiego manipulowania informacją.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 9. Data: 2010-03-03 22:33:20
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Podobnie jak ten na kaczki tyle że doktorkiego przyciąga dziki ;)

    --

    Dawid

  • 10. Data: 2010-03-04 04:26:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 3 Mar, 22:07, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale pasztecik z jelonka jeszcze masz? ;-)
    No co Ty... Scierwo zajumal lokalny mysliwy :)

    > Poka jak to wygląda a najlepiej jak trąbi.
    http://allegro.pl/item946251571_ultradzwiekowy_gwizd
    ek_odstraszacz_zwierzat_2szt.html
    Trabi jak zwykly gwizdek - przynajmniej tak twierdzi moje ucho.

    pzdr, dr
    K12S/525