  • 1. Data: 2023-07-08 00:37:39
    Temat: HELP !! Deskorolka poprzeczna Manta 10 calowa 2 x 350 W, nowa, nie ładuje się
    Od: a a <m...@g...com>

    Deskorolka Manta Cobra 10-calowa, zakupiona rok temu w markecie
    nie ładuje sie po podłaczeniu do ładowarki 36V

    Ładowarka się ciągle świeci na zielono, a po podłaczeniu do deskorolki powinna
    zmienić kolor na czerwony, jako sygnalizację ładowania.

    Jest przycisk w deskorolce i włącza się tryb serwisowy, pomigaja Ledy
    i włacza się kontrolka stanu baterii na żółto, i miga, czyli aku wyładowane.

    Ale powerbanki mają taką własciwośc, że leżą 2 lata nieładowane i po podłaczeniu do
    ładowarki zaczynają się ładować.

    Czy ichniejszy BMS nie jest inteligentny i nie przepuszcza trochę prądu, aby osiągnąć
    napięcie załączające ładowanie ?

    Tam jest 20 ogniw litowych, 10S 2P, napięcie modułu 36V

    Pisze, że gwarancja 2 lata, czyli pewnie nadal ważna,
    ale nie interesuje mnie serwis, a włączenie ładowania aku.

    Po ilu godzinach z podłączona ładowarkę zacznie się ładowanie
    prądem ?

    Może kto pracował, pracuje nadal w serwisie Manta ?

  • 2. Data: 2023-07-08 16:34:21
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 8 July 2023 at 00:37:41 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    > prądem ?
    >
    > Może kto pracował, pracuje nadal w serwisie Manta ?

    Znajomy doradził, abym zostawił na zasilaniu cała noc, może stopniowo podniesie sie
    napięcie aku i rozpocznie ładowanie prądem znamionowym, czyli 1,5 A i napięciem 42V

    Diagnostyka działa, gdy podłaczony zasilacz
    ale po odłącczeniu sama się wyłącza po krótkim czasie,
    czyli aku nowy, ale zdechły i wymaga doładowania bezpośrednio 10S 2P 36V

    Kiepskie aku, kiepski projekt, bo powerbanki startują nawet po 2 latach bez
    ładowania.