  • 1. Data: 2009-01-30 07:28:51
    Temat: HP Pavilion Elite m9363.pl
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Nie mam czasu bawić się w składanie kompa, więc postanowiłem kupić coś
    gotowego i markowego, tak żebym nie miał problemów z ewentualną naprawą
    gwarancyjną. Coś co przyniosę do domu włączę i będzie działać.
    Po względnym rozeznaniu zdecydowałem się na coś takiego:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/12454-
    12454-3329738-214846-214846-3733093-3765427.html
    Chciałbym zasięgnąć opinii, co myślicie o tym sprzęcie. Zastosowania głównie
    domowe, trochę foto, trochę video.
    Miał ktoś do czynienia z tym kompem, albo z innym z serii? Jaka jest jego
    awaryjność, wady, zalety?

    pozdrawiam
    Mariusz