  • 1. Data: 2011-10-04 15:01:07
    Temat: HTML5 - skąd się nauczyć?
    Od: "Resu" <R...@s...com>

    Jaki kurs HTML5 byście doradzili komuś,
    kto do tej pory nie zajmował się tworzeniem
    stron www, nie zna HTML4 i innych narzędzi?
    Może być w formie papierowej lub elektronicznej.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-05 07:20:48
    Temat: Re: HTML5 - skąd się nauczyć?
    Od: g...@p...onet.pl

    > Jaki kurs HTML5 byście doradzili komuś,
    > kto do tej pory nie zajmował się tworzeniem
    > stron www, nie zna HTML4 i innych narzędzi?
    > Może być w formie papierowej lub elektronicznej.
    >
    > Pozdrawiam

    najprawdopodobniej z grubsza rzecz biorac wszystko jedno,

    ja kiedy chce sie dowiedziec czegos nowego na jakis temat
    zaczynam prawie zawsze od wiki:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/HTML5

  • 3. Data: 2011-10-11 18:51:05
    Od: phlac <m...@g...com>

    On 4 Paź, 17:01, "Resu" <R...@s...com> wrote:
    > Jaki kurs HTML5 byście doradzili komuś,
    > kto do tej pory nie zajmował się tworzeniem
    > stron www, nie zna HTML4 i innych narzędzi?
    > Może być w formie papierowej lub elektronicznej.
    >
    > Pozdrawiam

    Jeśli źródła po angielsku wchodzą w grę to proponuję http://w3schools.com/
    - dobre źródło wiedzy o podstawach tworzenia przy użyciu różnych
    technologii internetu. Żeby zostać ekspertem trzeba będzie co prawda
    sięgnąć po więcej, ale na początek W3Schools zupełnie wystarczają.
    Pełne przykładów, napisane prostym językiem.

  • 4. Data: 2011-10-11 21:16:49
    Od: Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl>

    Najpierw przeczytaj dlaczego nie należy używać w3schools: http://w3fools.com/

    --