  • 1. Data: 2024-01-19 19:34:17
    Temat: Hameryka zakopuje w ziemi tysiące łopat wirników turbin wiatrowych
    Od: a a <m...@g...com>

    Hameryka zakopuje w ziemi tysiące łopat wirników turbin wiatrowych

    bo utylizacja kosztuje miliardy,
    bo to włókno szklane, toksyczne żywice rakotwórcze i ziemia zostanie skażona na
    milion lat

    https://pbs.twimg.com/media/GEOFL9zWAAADB2n?format=j
    pg&name=small

  • 2. Data: 2024-01-19 20:12:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jan 2024 10:34:17 -0800 (PST), a a wrote:
> [...]
    > bo utylizacja kosztuje miliardy,
    > bo to włókno szklane, toksyczne żywice rakotwórcze i ziemia zostanie skażona na

    Bez przesady - żywice sie rozłożą znacznie szybciej,
    a włókno szklane ... z piasku powstałeś, w piasek sie obrócisz :-)

    J.

  • 3. Data: 2024-01-19 23:43:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday 19 January 2024 at 20:12:23 UTC+1, J.F wrote:

    > Bez przesady - żywice sie rozłożą znacznie szybciej,
    > a włókno szklane ... z piasku powstałeś, w piasek sie obrócisz :-)
    >
    > J.

    Pewnie nigdy nie miałeś powbijanego wlókna szklanego w rękę,
    a pochodziło z nowej wykladziny podłogowej, wzmacnianej włóknem szklanym , a moja
    praca polegała jedynie na docięciu wykładziny na podłogę w kuchni.

    Włókno szklane pyli, a gdy dostanie się do płuc to wywołuje groźne rany.

    A żywice, epoksydy to materiały wymagające dozorowanej utylizacji

    Przejeżdżam obok oczyszczalni ścieków i były zbiorniki, zlikwidowali je i firma
    kupiła teren i zbudowała biurowiec piętrowy, a zatrutej ziemi z osadem nie wywiozla i
    pracownicy będą chorować latami na dziwne choroby.

    Tak się wywołuje celowaną depopulację

  • 4. Data: 2024-01-20 10:41:02
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 19.01.2024 o 20:12, J.F pisze:

    pg&name=small

    > Bez przesady - żywice sie rozłożą znacznie szybciej,
    > a włókno szklane ... z piasku powstałeś, w piasek sie obrócisz :-)
    >
    > J.

    Nie ma takiego głupka na newsach któremu JF by nie odpowiedział
    traktując go poważnie :) JF-ie, nie czujesz się nieco zdepopulowany
    przez włókno szklane? :)

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2024-01-20 10:54:41
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 20.01.2024 o 10:41, Jacek pisze:

    > Nie ma takiego głupka na newsach któremu JF by nie odpowiedział
    > traktując go poważnie :)

    Zgadza sie, JF nie ma zycia poza usenetem, podobno nikt nie widzial by
    JF kiedykolwiek jadl badz sral. Sa pogloski, ze powstal po zebraniu sie
    masy krytycznej attention whores w usenecie, w sposob samoistny - nie
    jest botem, tylko fluktuacja elektronow wirtualnych odpowiadajaca
    kazdemu glupkowi.

  • 6. Data: 2024-01-20 12:07:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 23:43 a a <m...@g...com> pisze:

    > Włókno szklane pyli, a gdy dostanie się do płuc to wywołuje groźne rany.

    Skup się debilu, już Ci to kiedyś pisałem. Włókno szklane (wełna szklana)
    zagraża człowiekowi "mechanicznie". Drobinki dostają się do płuc i
    powodują stany zapalne.
    Jak jest zakopane pod ziemią to nikomu nie zagraża. Dla środowiska to
    materiał obojętny, rozłoży się i wróci do obiegu.

    TG

  • 7. Data: 2024-01-21 22:34:42
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 20 January 2024 at 12:07:59 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:\

    niech idiota bez mózgu
    zamieszka na terenie
    na którym zakopano te tysiące wirników turbin wiatrowych z włókna szklanego i
    epoksydów.

    Rak pewny, długośc życia skrócona o 50%, choroby genetyczne, bezdzietność

    To jest oczywiście zbrodnia przeciwko ludzkości i powinna byc karana dozywociem.

    Rozmawiałem z nimi 5 lat temu, bo już wtedy zakopywali tę gangrenę pod ziemią
    i planowali w tajemnicy eksportować do Polski i zatapiać w szybach kopalnianych.
    \
    Włókno szklane nie ulega żadnej przemianie i po 1000 lat
    a epoksydy, zywice zostaną wypłukane wodami gruntowymi i przedostaną się do studni
    i wyołają cięzkie schorzenia, masowe zachorowania na raka

    Ale odpowiedzili mi, że nie maja kasy na zgodną z prawem utylizację
    wirników turbin wiatrowych, bo ta kosztuje dziesiątki, setki milionów $$$

    Jak zwykle kombinowali aby dodawać sproszkowane elem,enty wiatraków do mas
    bitumicznych. do betonów, do asfaltów przy budowie dróg, ale nikt nie wykazał
    zainteresowania.

    To jest ta sama zbrodnia co z suplementami diety zwanymi magnezem, pozyskiwanymi ze
    złoża azbestowego,

    albo solą jodowaną, produkowaną przez dodawanie do soli odpadów zawierających jod , z
    zakładów chemicznych.

    Okoliczni mieszkańcy, ich dzieci wymrą, albo dzieci się nie urodzą

    A jak matoł twierdzi inaczej to niech się zgłosi do eksperymentu i tam zamieszka i
    pije skażoną wodę
    i czeka aż krety, czy inne gryzonie, wykopią włókno szklane na powierzchnię i zacznie
    pylić, wywołując masową zbrodnię chorób płuc u okolicznych mieszkańców.

    Ale 10 razy mi powtarzali, że nie mają kasy na utylizację, bo jest krach gospodarczy,
    kryzys
    i dlatego oszukują świat, mieszkańców.

    I niestety uzyskali status zbrodniarzy