  • 1. Data: 2014-04-23 19:42:17
    Temat: Hamulce Hornet 900
    Od: g...@g...com

    Hej,
    jak wzmocnic sile hamowania w Hornecie 900 2002. Klocki stosunkowo nowe CL, tarcze w
    stanie dobrym, plyn hamulcowy wymieniony na nowy, przewody w oplocie a mimo wszystko
    hamowanie gorsze niz w skucie.

    Gdy wsiadam na FZ6 kolegi hamulce staja sie niebezpiecznie skuteczne. Roznica
    kolosalna.

    Czy jedyna opcja to wymiana pompy? Jest jakas sensowna cenowo alterantywa 'plug and
    play'?

    --
    amos

  • 2. Data: 2014-04-24 11:50:29
    Temat: Re: Hamulce Hornet 900
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 19:42:17 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    w stanie dobrym, plyn hamulcowy wymieniony na nowy, przewody w oplocie a mimo

    Rozumiem że jesteś pewny ze nie masz powietrza w układzie.

    To może pora zmienić uszczelniacze cylinderków hamulcowych tudzież uszczelniacze
    pompy?

    KJ

  • 3. Data: 2014-04-24 14:17:47
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 11:50:29 UTC+2 użytkownik p...@b...pl

    > To może pora zmienić uszczelniacze cylinderków hamulcowych tudzież uszczelniacze
    pompy?

    Przelalem tyle plynu przez uklad, ze o powietrzu nie moze byc mowy.
    Przed wymiana bylo to samo.

    Jak rozumiem sa jakies zestawy naprawcze pompy/cylinderkow, ktore mozna kupic
    wyszukujac po modelu moto, right?

    --
    amos

  • 4. Data: 2014-04-24 15:10:22
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > uszczelniacze pompy?

    Przelalem tyle plynu przez uklad, ze o powietrzu nie moze byc mowy.

    To ze przelaes nie oznacza ze odpowietrzyles.
    Masz twarda klamke od razu czy na poczatku miekka?

    Tmek

  • 5. Data: 2014-04-25 08:46:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    g...@g...com wrote:

    > jak wzmocnic sile hamowania w Hornecie 900 2002. Klocki stosunkowo nowe
    > CL, tarcze w stanie dobrym, plyn hamulcowy wymieniony na nowy, przewody
    > w oplocie a mimo wszystko hamowanie gorsze niz w skucie.

    Zaciski czyścił?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2014-04-25 08:57:48
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 15:10:22 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:

    > To ze przelaes nie oznacza ze odpowietrzyles.
    >
    > Masz twarda klamke od razu czy na poczatku miekka?

    Przelewajac patrzylem uwaznie na wylatujace babelki. Pomopwalem klamka do momentu az
    nie bylo nigdzie. Zakladam wiec, ze pozbylem sie powietrza.

    Ukladu nie mialem wczesniej zapowietrzonego. Bable wziely sie z powodu zbyt mocno
    odessanego plynu ze zbiorniczka.

    Klamka moim subiektywnym zdaniem jest twarda.
    --
    amos

  • 7. Data: 2014-04-25 09:00:46
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 08:46:30 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Zaciski czy�ci�?

    Narazie jedyne czynnosci 'serwisowe' to wymiana plynu. Co dalej to sie wlasnie pytam.
    Na ile realnie nieoczyszczone zaciski moga zmniejszyc skutecznosc hamowania?
    Szczegolnie, ze przebieg niezbyt wielki (niedawno wymienialem oryginalne klocki) i
    moto jezdzi po miescie. Tarcze hamulcowe 2.

  • 8. Data: 2014-04-25 09:16:00
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    g...@g...com wrote:

    > Klamka moim subiektywnym zdaniem jest twarda.

    A to zmienia postać rzeczy. Czyli klamka nie wpada głęboko, tak jakbyś
    gąbkę ściskał, tylko wciskasz i jest wyraźny opór, tak?

    Jeśli tak to raczej szukałbym na styku klocków i tarcz. Może odrobina
    płynu hamulcowego skapnęła na tarczę lub klocki? Spróbuj odtłuścić je
    benzyną ekstrakcyjną (koniecznie ekstrakcyjną, nie z baku) i przejechać
    się trochę katując te hamulce (np. jechać na hamulcu), żeby się nagrzały,
    może pomoże.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 9. Data: 2014-04-25 09:17:08
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    g...@g...com wrote:

    > Narazie jedyne czynnosci 'serwisowe' to wymiana plynu. Co dalej to sie
    > wlasnie pytam. Na ile realnie nieoczyszczone zaciski moga zmniejszyc
    > skutecznosc hamowania?

    Bardzo realnie, ale jeśli masz twardą klamkę, to nie będzie to.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2014-04-25 09:20:15
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 09:16:00 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
    > g...@g...com wrote:
    >

    > A to zmienia postać rzeczy. Czyli klamka nie wpada głęboko, tak jakbyś
    >
    > gąbkę ściskał, tylko wciskasz i jest wyraźny opór, tak?

    Tak, zadnej gabki :)

> [...]
    > się trochę katując te hamulce (np. jechać na hamulcu), żeby się nagrzały,

    Problem jest taki, ze przed wymiana plynu i po jest to samo. Niewiele też dala
    wymiana klockow. Tarcze oczywiscie odtluszczalem sprayem do czyszczenia tarcz.

    Jak dla mnie to problem zmierza w kierunku pompy.
    --
    amos