  • 1. Data: 2014-04-23 14:24:25
    Temat: brak iskry kx250
    Od: baz <bartek.szwed.chroma@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak sciagne
    fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam kabel
    bezposrednio do cylindra. Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy
    odrazu nowy stator.prosze o pomoc bo nie wiem co robic

  • 2. Data: 2014-04-23 14:49:39
    Temat: Re: brak iskry kx250
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

    > Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak
    > sciagne fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam
    > kabel bezposrednio do cylindra.

    A jak sprawdzasz na świecy - przykładasz świecę gwintem do cylindra?

    > Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy odrazu nowy stator.

    Nie kupuj nowego statora, a świecę... jak masz jednocylindrowca, to
    śmieszny koszt.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2014-04-23 15:30:48
    Od: baz <bartek.szwed.chroma@_NOSPAM_gmail.com>

    Adam Wysocki napisal

    > A jak sprawdzasz na świecy - przykładasz świecę gwintem do cylindra?

    > Nie kupuj nowego statora, a świecę... jak masz jednocylindrowca, to
    > śmieszny koszt.

    Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla
    wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

  • 4. Data: 2014-04-24 01:37:27
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    baz <bartek.szwed.chroma@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    >Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla
    >wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

    Swiece praktycznie mało się zużywają...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2014-04-25 08:37:43
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

    > Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla
    > wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

    Jak irydowa, to o ile nie pracowała w bardzo dziwnych warunkach (typu
    zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie będzie. A może to kwestia
    fajki?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2014-04-28 16:45:57
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 08:37:43 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
    > zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b�dzie. A mo�e to kwestia
    >
    > fajki?
    Moze ma chinska, te z przerywaczem?

    --
    amos

  • 7. Data: 2014-04-29 12:46:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    g...@g...com wrote:

    > Moze ma chinska, te z przerywaczem?

    To by wiele tłumaczyło.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2014-05-01 15:22:46
    Od: baz <bartek.szwed.chroma@_NOSPAM_gmail.com>

    Adam Wysocki napisal

    > To by wiele tłumaczyło.

    Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co
    dzieki panowie za podpowiedzi.

  • 9. Data: 2014-05-04 00:14:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co
    > dzieki panowie za podpowiedzi.

    Daj znać co było. Może fajka z przerywaczem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2014-05-12 17:04:51
    Od: m...@g...com