  • 1. Data: 2010-05-13 21:48:56
    Temat: Hauppague PVR-150 - WinTV - soft
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ma ktos moze w swoich archiwach plytke z softem WinTV (chyba wersja 6)
    od tunera Hauppague PVR-150. Mam tuner ale plyta gdzie zaginela.
    Chetnie bym "pozyczyl".

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-13 21:52:49
    Temat: Re: Hauppague PVR-150 - WinTV - soft
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    >
    > ma ktos moze w swoich archiwach plytke z softem WinTV (chyba wersja 6)
    > od tunera Hauppague PVR-150. Mam tuner ale plyta gdzie zaginela.
    > Chetnie bym "pozyczyl".

    http://www.hauppauge.com/site/support/support_pvr150
    .html

  • 3. Data: 2010-05-14 12:51:19
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 13 May 2010 23:52:49 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >http://www.hauppauge.com/site/support/support_pvr15
    0.html

    mam to sciagniete, ale to jest upgrade! i trzeba miec oryginalna plyte
    lub (chyba) zainstalowane. Gdzies znalazlem, ze wystarczy podlozyc cd
    ze struktura katalogow i zerowymi plikami (same nazwy) i tez bedzie
    dobrze. Mam takie pliki, ale upgrade ich nie chce uznac za ok. Sa w
    katalogu, ale pewnie moze trzeba wypalic na plytce CD!! Tego nie
    sprawdzalem.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-05-14 21:32:35
    Od: Korowiow <k...@m...gov.pl>

    Ta karta świetnie pracuje z Windows Media Center

    Korowiow

  • 5. Data: 2010-05-17 13:57:29
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 14 May 2010 23:32:35 +0200, Korowiow <k...@m...gov.pl>
    wrote:

    >Ta karta świetnie pracuje z Windows Media Center

    wiem, ale ja testuje gb-pvr i potrzebuje WinTV aby zaprogramowac
    kanaly TV, ktore sie "wgrywaja" do rejstru systemowego. W gb-pvr nie
    ma softu d strojenia kanalow. Mi gdzies wcielo oryginalna plytke ktora
    byla z tunerem, a ze strony hauppague jest tylko upgrade, ktory nie
    instaluje sie bez obecnosci oryginalnej plytki z WinTV.

    Jak masz, to chetnie bym "pozyczyl".

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-05-20 06:17:31
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 17 May 2010 15:57:29 +0200, a...@p...pl wrote:

    >On Fri, 14 May 2010 23:32:35 +0200, Korowiow <k...@m...gov.pl>
    plytka z WinTV sie "znalazla" i soft sie poprawnie zainstalowal wraz z
    odpowiednimi sterownikami do Hauppague PVR-150. Soft karte tv widzi,
    ale przy probie zeskanowania pasma konczy bardzo szybko po 2 sek.

    0 channels found.

    wybieram: Poland, cable, pal d/k

    Macie pomysl, co jest zle?

    Z softem gb-pvr jest taki TunningAssistant, ktory skanuje (poprawnie
    widac kanaly), ale nie zapamietuje i wskazuje numer kanalu i
    czestotliwosc. Nawet reczne wpisanie kanalu/czestotliwosci do WinTV
    nie daje efektu.

    --
    ThinkXtra